úterý 12. prosince 2017

Pleťová péče značky Orlane

Ahoj holky, 

v dnešní recenzi vám představím dva produkty od značky Orlane, která byla pro mě velkou neznámou. K vyzkoušení jsem jí dostala od eshopu parfemy-elnino.cz, který nabízí poměrně široký sortiment této francouzské kosmetiky.

Orlane Gentle Face Scrub

Jelikož jsem milovníkem scrubů a peelingů, tak jsem pochopitelně musela vyzkoušet právě tento produkt. Peeling má elegantní balení v tubě. Má velice nevtíravou čistou vůni a super jemnou konzistenci. Na mě je peeling jemný až moc a také na můj vkus obsahuje málo peelingový částeček. Proto ho vždy spotřebuji více, abych měla pocit dostatečně obroušené kůže. Dle mého se ani moc nejedná o peeling, ale spíše o čistící krém s obsahem menších abrazivních částeček. Když však pominu konzistenci, která mi moc nevyhovuje, tak musím uznat, že po umytí je pleť krásně jemná a vláčná. Takže účinky mu nelze upřít, avšak znovu bych si jej nepořídila.




Orlane Vitality Radiance Care Eye Contour

Pod tímto dlouhým názvem se skrývá oční krém s perfektním kuličkovým aplikátorem. Ten je kovový, takže krásně chladí a mírní otoky očí. Samotný krém je velice příjemný, nedráždivý, velice jemně parfémovaný. Krásně se aplikuje, roztírá a během chvilky se dokonale vstřebá. Očí okolí zanechá hydratované, zklidněné a lehce projasněné. Také bych řekla, že reguluje tmavé oční okolí. Za mě je tedy tento výrobek fakt super.




Znáte značku Orlane? 

R. 

2 komentáře: