neděle 29. října 2017

Bavilo mě v září - Maru

Krásnou neděli, děvčata,

dneska přišel čas na naší pravidelnou rubriku Bavilo mě a tentokrát si povíme o tom, co jsem si oblíbila v měsíci září. Bohužel září bylo pro mne poněkud náročné, protože kromě dovolené jsem stihla být nemocná já i malá, takže po návratu od moře jsme neměli příležitost jezdit po výletech, a objevovat nové věci jsme mohli jen z domova.



Začnu hned dovolenou, kterou jsme strávili v krásném městě Pula, na severu Chorvatska. Já jsem Pulu už jednou navštívila a ohromila mne svou krásnou architekturou, přírodou a mořem tak, že jsem se na toto úžasné místo chtěla znovu podívat. Přestože celá dovolená byla úžasná a nemám ji co vytknout, největší zážitek jsem měla z vyhlídkové plavby lodí na pozorování delfínů. Není to poprvé, co jsem je u moře spatřila, ale tentokrát byli fakt na dosah ruky, prakticky jako v těch amerických filmech, kdy delfín skáče vedle lodi. To byla vážně nádhera a přeji každému, aby tyto krásné a elegantní zvířata mohl vidět v jejich přirozeném prostředí.


Po návratu od moře nás postihla série nemocí, takže jsem náležitě ocenila novou deku, kterou jsem pořídila jako další dekorační prvek do našeho obýváku. Kromě toho, že je stylová, je i příjemná na zachumlání s hrnkem teplého čaje a knihou. Ač jsem vždycky byla spíše milovník kávy, v poslední době jsem přesedlala na čaje. Nejsem tedy žádný odborník a piji klasické pytlíčkové čaje, ale moc mi zachutnala příchuť Surprising Plum, vanilla & cinnamon od Pickwick, který mi připomíná chutí podzimní punč.


Další věc s nemocí a podzimem spojené je moje nová vůně Yankee Candle a to Warm Cashmere. Pokud si vzpomínáte, před nějakou dobou, jsem psala na blogu, že Emi ty silné vůně vadí, ale už nějak dospěla a víc si hraje v pokojíčku než v obývacím pokoji, proto se občas k nějaké vůni ve svíci vrátím. Co se týče Cashmeru, tak ta vůně je úžasná. Připomíná mi mou oblíbenou Golden Sands s Marrocan Argan Oil, akorát v jemnější verzi.


Na filmy ani seriály jsem se v září moc nedívala, stejně tak s hudbou to bylo bídné. Většinou totiž poslouchám rádio Čas Rock nebo nějaký mix rockové hudby na youtube. Ale musím říct, že před pár týdny jsem objevila youtuberku, která mne baví a to Barboru Š, dříve natáčela pod jménem MsBajuskaaa. Pokud jí neznáte, mrkněte. Moc mě baví její try on hauly oblečení, samozřejmě i samotné lookbooky, i když teď nějakou dobu žádný nenatočila. A nemůžu zapomenout na tutoriály na líčení, které jsou použitelné i pro nás obyčejné holky.


Teď trochu ke kosmetice… Z péče je pro mne poslední měsíc top Hydratační pleťový fluid a Anti-aging krém na okolí očí a rtů ze sedmikráskové řady od Manufaktury, které používám ráno. Večerní péči mi zajistí taktéž přírodní kosmetika, ale tentokrát značka Navia, od které používám šlehaný krém Slnečný Deň spolu s Anti-aging roll-on olejem pro 30+. Nezapomínám ani na péči o rty, kterou u mne zastupuje balzámek od české značky Topvet. 


Dekorativka teď pro mne není prioritou a moc se nelíčím. Ale když už chci nějaké ty líčidla provětrat používám můj oblíbený bb krém od značky Missha Cho bo yang. Z domů nikdy neodcházím bez zvýraznění obočí a k tomu pořád a stále používám tužku od Catrice Brow Stylist, stejně tak na tvářenku nezapomínám a nejčastěji používám růžovku Orgasm od Nars. To jsou teď moje must have, maximálně, když se chci hodně líbit, přidám trochu konturovacího pudru od Inglot, který je přijemně světlý a hodí se i teď, kdy už nejsem moc opálená. A poslední kosmetický must have je vínový lak od L´Oréal v odstínu 552 Rubis Folies.


Málem bych zapomněla na oblečení… Protože nám v září počasí moc nepřeje nosím v podstatě pořád své oblíbené roztrhané džíny doplněné nějakou mikinou nebo svetříkem. Na fotce vidíte pruhovaný svetr s výkroji na ramenou od značky Only s džínami z F&F, které jsem nosila asi nejčastěji. A společnost jim dělala ještě vínovo-fialová crossbody kabelka, která je z Reserved. Na nohy jsem obula šedé kotníkové Conversky, které nosím opravdu často. Jsou to pro mne univerzální boty - na hřiště, na výlet i do města. Druhý oblíbený podzimní outfit je složený ze smaragdově zelených šatů s 3/4 rukávem z New Yorkeru a dlouhé "svetrové" vesty z Primarku. Na nohou mám vysoké kozačky z eshopu Budesin.cz, v teplejších dnech ovšem kozačky měním za baleríny mé oblíbené značky Zaxy. Kabelka je z Manga.



Jaké bylo Vaše září? Na koho koukáte rádi na youtube?

 M.

8 komentářů:

  1. Měla jsi krásnou dovolenou. Na delfíny bych se taky ráda podívala, je to nádherné zvíře.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Delfíny závidím, my jsme to štěstí neměli. O městě Pula slyším poprvé. Jak moc je to tam proseté turisty? Například taková Makarská Gradac atp., jsou hrozně profláknutá města a to se dost odráží také na tom, že pláže jsou plné českých turistů. Pouze sem tam nějaký Němec nebo polák. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty smaragdové šaty jsou pecka, něco podobného jsem sháněla, prolezla celé Palladium a nic :D A hrozně se mi začaly líbit kozačky nad kolena, ale mám silnější lýtka (kozačky ale normálně seženu), takže jsem se do žádných ani nezkoušela nacpat. Všechny mi přišly jak pro modelky s párátky místo nohou :D Ale tyhle se mi fakt mega moc líbí a asi je musím mít :)

    OdpovědětVymazat


  4. Fmovies may be a seamless portal for television, series, movies, songs, etc. for free. it's not mainly for any film or language, from Hollywood to Bollywood, one can have access to each possible movie. In fact, unlike other portals who operate completely illegally, Fmovies Wtf has an official site named Fmovies6.com that a broad base of individuals is made.

    For the official content recorded, over 1.6 million people worldwide made access to it portal on a per-day basis. because of the piracy issues, it faced a report by motion picture Association of America, which led to its pack up by the united kingdom court Order. Fmovies Free had been considered together of the highest 250 sites visited by the people worldwide. Although, thanks to its massive fan base, Fmovies to remains operated under different proxy websites.

    OdpovědětVymazat
  5. Explore the digital dimension of R&M Healing Buddha's services, where distance is no obstacle. Immerse yourself in their remote healing sessions that bring well-being directly to clients, regardless of location.
    pranic healing

    OdpovědětVymazat
  6. Let Healing Buddha illuminate your path to wellness. Discover how our dedicated team lights the way to a healthier, happier you.
    pranic healing

    OdpovědětVymazat
  7. Discover the narratives of individuals who are reshaping industries and leaving a lasting mark. The Global Hues is committed to sharing the voices and experiences of those driving meaningful change.

    theglobalhues

    OdpovědětVymazat