neděle 6. srpna 2017

Vitamínová bomba - přírodní pleťová maska Nutriphoria od značky Soaphoria

Ahoj holky,

v poslední době jsem absolutně propadla značce přírodní kosmetiky Soaphoria, která mi perfektně sedla a já se raduji z používání každého jednotlivého kousku této fajn značky. Dneska Vám přináším recenzi univerzálního přípravku a to masky a čističe pleti 2v1, která sedne Vám všem, které potřebují pleť nejen vyčistit, ale zároveň i hydratovat spolu s nějakou tou redukcí vrásek.


Jak už název masky Nutriphoria vypovídá, jedná se opravdu o výživnou bombu pro Vaši pleť. Hlavní složkou masky je červený jíl, který čistí, zjemňuje a revitalizuje pleť. Součástí složení jsou také mandle a bambucké máslo, které dodávají pleti hydrataci a vláhu. Dále obsahuje levanduli a niaouli, které propůjčují pleti rovnováhu a zklidňují podrážděnou pokožku. Pro boj s vráskami byly do masky přidané dva druhy olejů a to růžový a rýžový olej. Maska je určena především pro zralejší pleť, která bojuje s únavou pleti, stresem a vráskami.

Z oficiálního popisu výrobce je doporučeno používat masku 1 - 2 týdně jako masku, kdy doporučuje na navlhčenou pleť nanést trochu masky a po cca 15 minutách ji smýt. Jako čistič je vhodné přípravek používat denně, kdy opět nanesete trochu produktu na navlhčenou pleť a promasírujete a následně produkt smyjete.



Konzistence masky je spíše mazlavá, s olejovým základem, kdy je dobré složky produktu mezi sebou promíchat. Přiznám se, že já přípravek používám spíše jako masku - její aplikace je velmi příjemná, rychlá a bezproblémová. Během působení maska na tváři mírně hřeje, ale není to nic nepříjemného, nic, co by mi bralo můj relaxační prožitek z jejího působení. Maska na pleti nestahuje, naopak je pleť po umytí produktu vážně jemná a hydratovaná, zároveň při pravidelném používání pomáhá redukci různých nedokonalostí typu zarudnutí pleti a její únavy, dodá pleti zářivost a svěží, zdravý vzhled.  Co se týče úbytku vrásek, tak ten jse příliš nezaznamenala, ale myslím si, že je to tím, že masku nepoužívám až tak často. Při každodenním použítí bude vliv na pleť výraznější. 

Masku jsem před časem zakoupila na eshopu Notino.cz, kde je k dostání byť v novém, modernějším a pro mne teda praktičtějším balení za cenu 379 Kč. 


Pokud jsem Vás na tuto masku nalákala, ale přece jen není určena pro Vaší pleť, můžete mrknout na další dvě sestry této masky a to přípravek Chillophoria - určený pro hloubkové čistění pleti a Herbaphoria, která slouží k léčbě a hojení akné.  

 Zaujala Vás tato maska? Už jste něco vyzkoušely ze sortimentu této přírodní kosmetiky?

M.

2 komentáře:

  1. Herbaphoriu bych potřebovala já, tak uvidíme, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za objednávku, já jsem zatím zkoušela právě Nutriphoriu a Chillophoriu a z obou jsem nadšená.

      Vymazat