středa 19. července 2017

Velký nákup letních nezbytností

Ahoj holky,

dneska Vám přinášíme zase po nějaké době nákupní článek, tentokrát je plný letních nezbytností, které bylo třeba do našich kosmetických sbírek doplnit. Ale vlastně obsah našeho košíku není vyloženě letní, většina jsou výrobky, které využijete po celý rok.

První skupinou kosmetiky, kterou jsme obě potřebovaly doplnit jsou parfémy. Radka si tentokrát vybrala typicky letní vůni a to Cool Water od Davidoff a já naopak sáhla po svěžím zeleném jablíčku od DKNY. S oběmi vůněmi jsme už měly nějakou tu zkušenost a moc nám vyhovovaly, proto jsme se k nim zase po čase vrátily.


Ani tentokrát v našem nákupu nechyběla přírodní kosmetika. Opět jsme sáhly po naší oblíbené značce Soaphoria. Božský peeling Ovocný sad teď bude dělat radost Radce, stejně jako mrkvový olej na podporu opálení.



Já jsem vyzkoušela, pro mne novou, masku a čistič v jednom, s názvem Nutriphoria. Snad mi sedne podobně, jako její skvělá "sestra" Chillophoria.



A to není z přírodní kosmetiky vše, Radka se ještě rozhodla odzkoušet značku Sportique. Do košíku si přihodila jejich balzám na rty v parfemaci Pina Colada. Bohužel už teď může říct, že z něj není nadšená. On jenom rty obalí, ale nedodá jim žádnou péči ani hydrataci a navíc ze rtů rychle zmizí.

Protože v létě se hodně ukazují nožky v šatech a sukních, je třeba je udržovat hladké a bez jediného chloupku. K tomuto účelu je perfektní cukrová pasta  Bio Epil od Purity Vision. A jaká je? To se brzy dočtete v samostatné recenzi.


Z vlasových přípravků jsme  zakoupily pouze jeden a to Sea Salt sprej od značky Toni&Guy. Tento stylingový sprej je mezi vlasovými přípravky doslova legendou a taky má proč. Sprej jednak krásně voní a díky správné aplikaci vám zajistí jemně zvlněné a vzdušné vlasy jako od moře. Já sprej aplikuji ještě do vlhkých vlasů, jemně promačkám prsty a nechám volně uschnout. Díky tomu vzniknou přirozené jemné vlnky, které mají objem a texturu. Vlasy navíc nejsou přehnaně matné a vysušené, jak to jiné "slané" spreje dělají. Za mě tedy velká spokojenost.


Dekorativku teď ani jedna z nás nekupuje, ale novému laku se odolává těžko, zvlášť, když jsem se do nových Color Riche laků zamilovala pro jejich skvělé vlastnosti. Nový do sbírky jsem si vybrala v odstínu  330 Fuchsia Palace.


Poslední dva kousky z nákupu sice nejsou nic speciálního, ale přesto se bez nich v létě neobejdeme. První z nich je antiperspirant a to od značky Dove. Druhou nutností je krém na ruce, protože v létě mám od samého chlóru v bazénu a slunce strašně vysušené ruce. Značka Natura Siberica patří mezi mé oblíbené, tak jsem si tentokrát koupila krém z jejich řady Love Latvia.



Všechny výrobky jsme si objednaly z našeho oblíbeného eshopu Notino.cz.

Zaujalo Vás něco z našich nákupů? Máme nějakého společného oblíbence?

M.

8 komentářů:

  1. DKNY zelené jablíčko je taková ta nestárnoucí klasika, také často mívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne je DKNY taková srdcovka, protože od téhle značky jsem měla svůj první dražší parfém.

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na tu cukrovou depilační pastu, docela by mně lákala. A to stejné výrobky Soaphoria, tahle značka se mi zamlouvá čím dál víc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu cukrovou pastu zatím nemám nějak názor, ještě jsme se totiž nesžily, ale určitě pak poreferuju. Co se týče Soaphorie, tak mrkvový olej je bomba, o tom jsme už na blogu psaly, stejně tak jako peelingy a čistič Herbaphoria je taky moc fajn a recenze určitě po důkladném vyzkoušení bude.

      Vymazat
  3. Soaphoria je super mám teď ricinový olej zatím jsem ho zkoušela jen párkrát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riciňák jsem měla sice od jiné značky, ale příliš mne neoslovil, tak nebudu zkoušet ani ten od Soaphorie.

      Vymazat
  4. Já mám taky ráda Cool Water, je taková hezky svěží :) Jinak ten lak od Lorealu má krásný odstín :)

    since_2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cool Water je nestárnoucí letní klasika, voní fakt úžasně. Laky od L´Oréalu miluju, pracuje se s nimi skvěle a tento odstín je na léto jako dělaný.

      Vymazat