středa 5. července 2017

Nobilis Tilia boduje - 2 super produkty v péči o pleť a ruce

Ahoj holky,

Dnešní recenze se poveze na přírodní vlně, protože bych vám ráda představila dva produkty české certifikované přírodní kosmetiky Nobilis Tilia.  Ty jsem vyzkoušela opět díky výzvě na portálu Blogerky.cz a jsem za to moc ráda, protože se jedná o perfektní pomocníky do současného letního počasí.


První produkt ocení citlivá, suchá a podrážděná pleť je  Zklidňující avokádová maska. Tato pleťová maska obsahuje řadu léčivých a hojivých látek jako je lecitin, glycerin, D-pantenol a především avokádový olej a bioaktivní látky z Aloe vera. Díky tomu maska mírní zarudnutí a podráždění citlivé pleti, zvláčňuje, regeneruje a hydratuje.


Na masce musím vyzdvihnout perfektní balení. To je plastové, bytelné ale především má super praktické dávkování ve formě zabudované pumpičky. Maska voní příjemně a nenásilně po avokádu. Z obličeje však cítit moc není. Má jemně nažloutlou barvu a příjemnou krémovou konzistenci. Maska se nanáší v tenké vrstvě na obličej, nechá se působit 15 minut a poté se nevstřebaný zbytek má buď vmasírovat nebo setřít.


Aplikace masky je rychlá a jednoduchá. Stačí jedna pumpička vymáčknout do dlaní a namazat na obličej, jako by jste si dávaly krém. Jediné s čím musíte počítat, tak se nedá úplně rovnoměrně rozetřít a zanechává stopy, což však není na škodu. Na obličeji je maska velice příjemná a vůbec o ní nevíte. Maska se docela rychle vpije do pleti a co zůstane začíná zasychat. Proto masku vždy oplachuji. Po umytí je obličej nádherně vyživený, zklidněný a začervenání třeba po opalování je méně viditelné. Pleť je hladoučká, zregenerovaná a odpočatá. Pro mě naprosto super výsledek.

Druhý produkt, který jsem mohla vyzkoušet je Jemný krém na ruce. Krém má stejně jako maska super pumpičkové balení, které se sice může zdát zbytečně mohutné, ale lahvička je lehounká, takže se v kabelce nepronese. Krém nádherně relaxačně a lehce bylinkově voní, což mě neskutečně uklidňuje. Je bílé barvy a lehounké konzistence, která je však dostatečně hydratační a výživná.


Krém se krásně vpije do kůže, okamžitě ji zvláční a vyživí. Nezanechává nepříjemný mastný pocit, přesto vytváří ochranný film, který ruce chrání před nepříznivými vlivy. I po nějaké době od namazání je znát, že je pokožka rukou stále vláčná a chráněná. Já jsem s krémem maximálně spokojená a moc si užívám jeho dokonalých účinků a báječné vůně.


Znáte značku Nobilis Tilia? Co by jste mi od ní dále doporučily k vyzkoušení?


Radu 

3 komentáře:

  1. Kosmetickou značku poznám, ale ještě jsem od ní nic nezkoušela. Krémy vypadají velmi příjemně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám a taky jsem se na blogerkách hlásila..jinak opravdu ta maska vypadá skvěle a ten krém o tom ani nemluvím! :) Ale ještě jsem nic nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, určitě značku vyzkoušejte. Jsem vážně příjemně překvapená!

    OdpovědětVymazat