úterý 25. července 2017

Letní modro-zlaté líčení s Notino.cz

Krásný den holky,

pokud se řekne léto a jeho typické barvy, tak se mi vždy vybaví kombinace třpytivé zlaté a modré barvy. Zlatá mi zkrátka evokuje sluneční záři a modrá barvu jasné oblohy a průzračné vody. Proto se i dnešní letní líčení ponese v těchto tónech. Konkrétně toto líčení je ve spolupráci s eshopem Notino.cz, kde seženete většinu produktů použitých na toto líčení a navíc tam najdete další tipy na líčení a to konkrétně zde. Kromě toho si pro Vás eshop připravil velkou letní soutěž na instagramu # SummerYourself  #notino.cz a to o úžasnou cenu v podobě voucheru v hodnotě 5000 Kč. To by se nakupovalo, co říkáte?


Ale zpět k dnešnímu líčení, na které jsem použila barevnou paletku americké značky BH Cosmetic a tokonkrétně jejich Galaxy Chic paletku.


 Z té nejsem nejprve nanesla do vnitřních 2/3 zlatavý stín Sun a poté menším štětečkem jsem vnější ohyb oka vykreslila a ztmavila tmavším modrým stínem Neptune.


 Barvy jsem do sebe vzájemně propojila a ohyb oka ještě sjednotila pomocí bronzeru Balm Desert od The Balm, který jsem poté použila také na kontury v obličeji. Líčení očí jsem ucelila černou linkou v peru od Catrice Eyeliner Pen Waterproof a oblíbenou řasenkou Rimmel Extra Long Lash. 


Co se týče líčení obličeje, tak v létě volím lehčí bb krém a sázím na Missha Perfect Cover v odstínu č. 27. Již roky nepoužívám jiný bb krém, protože tento má super lehkou konzistenci, přitom hezky kryje, drží a vypadá přirozeně.


Obličej jsem vykonturovala zmíněným bonzerem od The Balm Balm Desert, což je také můj velký letní oblíbenec. Tento produkt má super barvičku a dokáže nahradit i tvářenku. Já však ještě sáhla po jemné růžovoučké tvářence Bourjouis v odstínu 34 Rose d´Or. Rty jsem zahalila do matné nude růžové barvičky a dopomohla mi k tomu tekutá rtěnka The Balm v odstínu Committed.



Co na líčení říkáte? Jaké jsou vaše dvě typicky letní barvičky? 

Radu 

4 komentáře:

  1. paletka vyzerá skvele a tvoje líčenie taktiež, šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líčení líbí. Paletka je můj oblíbenec již několik let a díky barvičkám jí právě nejčastěji používám přes léto :)

      Vymazat
  2. Líčení se ti naprosto povedlo! :)))

    OdpovědětVymazat