neděle 28. května 2017

Dubnové nákupy – Radu

Ahoj holky,

tak jsem tady s dalšími nákupy. Téměř vše tvoří pečující produkty, které mi buď docházely, chyběly nebo mi jednoduše dělají radost, jako například bomby do koupele nebo pleťové masky. Vše to jsou nákupy přes e-shopy.


Začnu mým nákupem na Krasa.cz, kde probíhala akce 20% na vše, plus pošta zdarma při koupi Minerálního bahna z Mrtvého moře od Sefiros. To jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a navíc jsem teď spotřebovala všechny čistící jílové masky, tak jsem si řekla, že je ideální doba toto bahýnko zkusit. Již ho používám a zdá se mi fakt skvělé. K tomu jsem přihodila Batiste suchý šampón v pro mě nejvoňavější variantě Marrakech a po delší době něco od Avonu a to konkrétně antistresový sprchový gel.



To však nebylo vše. Přihodila jsem ještě skvělý krém na ruce Avon z řady Planet Spa a také hojivý gel na pupínky, rovněž Avon. Díky super ceně jsem si pořídila do zásoby hned 2 ks plátýnkových masek Garnier Moisture Aqua Bomb. Tato modrá varianta mi vyhovuje nejvíce a za cenu 39 Kč jsem je tam nemohla nechat. Make-up Bourjois 123 Perfect jsem měla na wishlistu, takže si ho můžu odškrtnout.


Pokračovat budu tradiční objednávkou na Notino.cz. Tam měli v akci mé nejoblíbenější šumivé bomby do koupele Bomb Cosmetic za polovinu, tedy 42 Kč, takže jsem jich nakoupila hned několik. V akci jsem sehnala set St. Tropez se samoopalovací pěnou, krémem a peelingem. Jelikož jsem po zimě fakt bledá, což se mi vůbec nelíbí, rozhodla jsem se zkusit první samoopalovací přípravek a nemohla jsem zvolit lépe. Tato pěna je fakt úžasná a určitě vám na ní napíši recenzi.


Stejně tak mi nebyla lhostejná super cena plátýnkových masek Missha, proto jsem nakoupila hned 3 druhy. Došla mi květinová voda a Saloos je sázka na jistotu. Vzala jsem Mátu peprnou ve větším a výhodnějším 100 ml balení, které si přelévám do dávkovače s rozprašovačem. Poslední produkt z notina je čistící pleťové mýdlo Organic na atopickou a problematickou pleť od Soaphorie.



Při Shopping Fever jsem využila 20% slevy u Sephory a koupila si pár drobností. Jednou z nich je Sephora exfoliační pudr, který mě zatím moc neoslovil. Za to jejich scrub na rty v úžasném balení je super produkt. Stejně tak mono stín Colorul v úžasném mněnavém tyrkysovo-hnědo-fialovém odstínu Mermaid tail N°273 je dokonalost sama. Neodolala jsem roztomilému pandímu balení chladivé tyčinky na oči Tony Moly, která sice vypadá božsky ale jinak je úplně na prd. Takže nenechte se zlákat balením, nestojí to za to.


V rámci stejné nákupní akce, tedy shopping fever jsem cíleně využila kromě Sepory ještě slevovou akci u Manufaktury, kdy jsem si pořídila Pleťový obličejový elixír se sedmikráskou a z téže sedmikráskové řady jsem sáhla ještě po anti-aging séru na okolí očí a rtů s chladivým aplikátorem. Oba produkty pilně testuji, aby vám mohla přinést recenzi. Zatím jsem velice spokojená.


Poslední nákup se týkal přírodní kosmetiky, kterou jsem si pořizovala na Nuspring.cz. Měla jsem už několik vzorečku kosmetiky -417, která obsahuje minerály z Mrtvého moře a velice mě zaujala. Tak jsem si od ní pořídila pleťové mýdlo bohaté na minerály a tělový peeling s vůní Oceánu. Ještě jsem produkty nezkoušela, tak jsem zvědavá jak se mi osvědčí. Naprostou klasikou a pro mě velkou láskou je Ranní 3 minutová čistící maska od Havlíka. Mám již třetí balení a neskutečně mi vyhovuje.



A to je z mých dubnových nákupů vše. Osobně si myslím, že toho není nijak moc a jsem ráda, že převažují produkty, které jsem opravdu potřebovala.

Radu


7 komentářů:

  1. Hm, hezká nálož :-) Já se stále držím, nenakupuji a spotřebovávam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nákupy, taky si nemyslím, že by toho bylo nějak moc, měla bys někdy vidět mně, jak se s nákupy rozjedu:-D Řekla bych, že teď už se snažím krotit, ale abych to nezakřikla:-D Líbí se mi produkty Manufaktura a make-up Bourjois, budu se těšit na recenze:-) A pak bomby do koupele a scrub na rty, to jsou takové drobnosti, které potěší:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná nálož kosmetiky. :) Já také vyzkoušela plátýnkovou masku od Misshy a přijde mi stejně na nic jako ta od Garnier, moc nacucaná byla a účinek žádný.

    OdpovědětVymazat
  4. to sú krásne prírastky, o tom havlíkovi uvažujem aj ja a možno sa niekedy dokopem k jeho kúpe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne nákupy. Tie masky Od MISSHA sú super, mám ich veľmi rada.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že chladivá tyčinky je naprd, balenie je neskutočne rozkošné :) A bomby do kúpeľa vyzerajú super, hneď by som ich brala :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat