pondělí 9. ledna 2017

Vůně pro (Váš) domov přírodní značky Biofficina Toscana

Ahoj holky,

jistě jste si všimly, že miluji, když je náš dům provoněn nějakou líbivou, svěží vůní. V poslední době jsem přišla na to, že chemické vůně nedělají dobře mé dceři, a proto jsem hledala voňavou alternativu ze svéry přírodní. Proto když nás oslovil český eshop Biotoscana.cz s italskou přírodní kosmetikou, vonnými svícemi a bytovými vůněmi značky Biofficina Toscana, vybrala jsem si k testování právě "bytový parfém".


Pokud jste o této značce ještě neslyšely, povím Vám něco málo o ní. Jedná se značku, která vyrábí z čistě přírodních ingrediencí - z extraktů toskánských rostlin a místních surovin. Rostliny, které jsou pro výrobu používány jsou získávány formou biodynamického zemědělství, které kombinuje péči za splnění organických norem spolu s farmářskými postupy, které respektují půdu, následují a podporují její přirozené procesy. Všechny vůně kosmetiky, tak i vonných svící a bytových vůní jsou tvořeny pouze přírodními esenciálními oleji. 

Vizí společnosti je dosáhnout kosmetického průmyslu, který si cení produktů, které namísto chemického poškozování kůži vyživí. Společnost věří, že kosmetika by měla pečovat o vaše tělo těmi nejmocnějšími technologiemi poskytovanými přírodou.


Ale zpět k bytovým vůním, kterých se má tento článek týkat... V sortimentu značky naleznete 4 bytové vůně s různými "účinky" - vůni energizující, očisťující, relaxační a uklidňující. 

Protože mám malé dítě, sáhla jsou právě po vůni uklidňující, která je určena především do domácnosti, ve které jsou děti. Vůně je vhodná do ložnic a dětských pokojů pro chvíle uklidnění a relaxace. 


Bytový parfém je zabalen v krásné papírové krabičce, ve které se po rozbalení skrývá "vázička" z hnědého průhledného skla s motivem tyrkysových vlnek. Celé balení působí velmi hezky, jednoduše - určitě by byl z parfému krásný dárek. Design vázičky je zajímavý a přesto decetní a bude proto pasovat do každého interiéru. 


Vůně obsahuje 100 ml parfému, což je dávka na poměrně dlouhou dobu vonění. Momentálně máme vůni otevřenou asi měsíc a ubyly cca 2/10 parfému.

Kdo by byl citlivý na silné vůně, nemusí se bát - tento bytový parfém jemně provoní i velkou místnost. Dokonce jde cítit, i když jste v pokoji už delší dobu, přesto je však vůně jemná, nevtíravá a neobtěžující. Vůni bohužel neumím  popsat, jedná se o sladké tóny pižma, které mi připomínají nějakou cukrovinku. 


Cena vůně je 429 Kč a můžete ji zakoupit na eshopu Biotoscana.cz

Zaujala Vás tato přírodní značka? Používáte bytové parfémy?

M.

5 komentářů:

  1. Tohle vůbec neznám, ale mám ráda když pokoj nějak hezky voní atd :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že ty jedeš v Yankee :-D jenže my s malou už YC pálit nemůžeme, vždycky, když jsem měla zapálenou svíčku nebo vosk, tak byla protivná - jediné, co jí nevadí jsou melty. Takže jsem ráda, že jsem našla ještě něco dalšího, co jí nevadí.

      Vymazat
  2. Tuhle značku neznám , ale zatím jsem s těmito parfémky s dřevěnými tyčkami v našem hangáru neměla dobrou zkušenost, jsou prostě slabé . Ale tohle by tedy fungovat mohlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem bytové parfémy zatím zkoušela samé no name a ty výdrž neměly bůh ví jakou, ale tenhle je jiná třída. Máme obývák vážně velký, ale i tak ho hezky cítím, ale celý byt to rozhodně neprovoní.

      Vymazat
  3. Já nemám ráda žádné vůně. I tak to u nás doma voní. Stačí, když uvařím nebo upeču něco dobrého a hned to tu krásně voní :-) . Jednou za rok si necháváme dům vyčistit ozónem :-) . Máme doma psa, takže je tu z něj trochu smrad a určitě se tu najdou i nějaké viry, které ozónová dezinfekce zlikviduje :-) .

    OdpovědětVymazat