středa 2. listopadu 2016

Nehty v podzimních barvách s laky La Laque od Bourjois

Ahoj holky,

nové laky La Laque od Bourjois mne uchvátily škálou krásných barev, které jsou ideální právě na podzim, který máme za okny. Když jsem díky eshopu Parfémy Elnino měla možnost si nějaké z těchto laků vybrat, vybrala jsem si dva krásné odstíny napadaného listí.


Mou lakovací sbírku doplnily odstíny:

4 Flambant Rose, což je krásná sytá červená s nádechem oranžové

 
8 Cherry D´Amour, tmavá vínová s kapkou fialové

  Laky jsou velmi příjemné, dobře se s nimi pracuje. Hustota laku je tak akorát, nikde nestéká a tudíž není problémem vytvořit s nimi rychlou a precizní manikúru. Štěteček laku je zastřižen dorovna, což já preferuji a vážně se se štětečkem dobře pracuje. Některým z Vás s drobnějšíma rukama se asi uzávěr bude držet hůře, ale mi to vůbec nevadí a v aplikaci mne to vůbec neomezuje. Jinak je obal vážně povedený, líbí se mi trojúhelníkový tvar flakónku. Pokud dáte dohromady 4 kousky a svážete je mašličkou, máte moc hezký a originální dárek třeba pro sestru nebo kamarádku.


  Barva laku je opravdu sytá, díky níž stačí nanést jen jednu vrstvu. Já sice preferuji dvě vrstvy laku, které během nošení prodlouží výdrž celé manikúry. Efekt na nehtech je lesklý, ale ne gelový. 


Výdrž na nehtech s base a top coatem je skvělá, i po týdnu vypadá jako nově nanesený. Podle mě to je jeden z největších držáků, které mám ve sbírce laků.

Velikost laku je 10 ml a seženete je zde za cenu okolo stovky. 



Zaujaly Vás laky značky Bourjois?

M.

8 komentářů:

  1. Ty lahvičky jsou super a moc se mi líbí ten druhý tmavší odstín, každopádně laky vidím poprvé. :)
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. krásne sú oba odtiene :) a oceňujem aj skladné balenie :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí design těch lahviček, a i barvy jsou krásné :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  4. Design lahviček vypadá zajímavě, ale líbí se mi :) Jinak ten světlejší odstín se mi líbí více :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. jééé ten vínový vypadá skvěle .. úplně na něm vidím nějaké namalované podzimní listí :)

    OdpovědětVymazat