čtvrtek 14. dubna 2016

OOTD – Modré tóny se žlutým akcentem

Krásné ráno holky,

dnes jsem si pro vás po opravdu dlouhé době přichystala outfit post, ve kterém bych vám ráda ukázala můj oblíbený jarní sluníčkový kabátek od Stradivarius. Žlutou barvu mám v posledním roce moc ráda, líbí mi a cítím se v ní skvěle. Navíc snad neznám pozitivnější barvu než právě žlutou. Myslím, že po zimně je potřeba vytáhnout výrazné barvy, co říkáte?


Kabátek často kombinuji s modrými tóny, protože podle mě k sobě perfektně ladí. Ty najdete jak na šále, která je smetanové barvy s jemným modrým a růžovým potiskem kvítků. Je z H&M a nosím jí toto snad jaro pořád. Modrá i když v tmavším odstínu je také sukně s volánovým lemem, kterou mám opět ze Stradivaria. Je pružná, do pasu a dělá podle mě krásnou siluetu. Sukni jsem zkombinovala se světle riflovou košilí z H&M, která je hezky vypasovaná a má bezva detail s podobě perlovo-smetanových knoflíčků.


Z doplňků jsem sáhla po dlouhém „kaskádovém“ náhrdelníku v ombre barvě bílé s přechodem do modré. Jelikož to byl dárek, tak vám bohužel nepovím odkud je. Na nohy jsem nazula krásné a především pohodlné kotníkové boty na klínku. Jsou zn. Refresh a mám je z botovo.cz. Sladila jsem i kabelku, která je ve stejně tmavě modrém odstínu jako sukně. Kabelku je britské značky Kris-Ana a kupovala jsem jí před rokem na Zootu.


To je ode mě dnes vše. Doufám, že se outfit líbí. Pokud ne, tak co by jste zvolily jinak?


Radu 

17 komentářů:

  1. Moc hezký outfit.. Já bych si na žlutý kabátek netroufla, ale tobě sluší :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Já právě nosím žlutou moc ráda. V ochodě se vždy dívám, jestli nenarazím na nový žlutý kousek :D

      Vymazat
  2. Najviac sa mi páči druhý outfit, tá modrá suknička je rozkošná. :)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten outfit je pouze jeden, na té první fotce mám akorát ten kabátek.Jinak se jedná o jeden a ten samý outfit. Sukně si mě taky získala :)

      Vymazat
  3. První outfit mi přijde zajímavější a hezčí :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale jak jsem psala výše, jedná se o jeden outfit. Na dalších fotkách jsem si pouze sundala kabátek. Tak ona ta žlutá barva více poutá pozornost než pod ním modrá sukně.

      Vymazat
  4. Sluší Ti to:-) Moc se mi líbí šála a kabátek, přesně jak píšeš, žlutá je neuvěřitelně pozitivní barva, nabíjí energií a na jaro je jako stvořená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Jsem ráda, že vnímáš žlutou barvu stejně. Já se jí teď nemůžu nabažit :)

      Vymazat
  5. Žlutá nepatří mezi mé nejoblíbenější barvy ale na kabátu se mi líbí. Druhý outfit pod kabátem se mi líbí moc. Hned bych si něco takového představila i na sobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teda kromě kabátku, ještě i žluté sukně a šaty na cestě. Hold jsem si tuto sluníčkovou barvu moc oblíbila. Jsem ráda, že se ti outfit líbí. Je sice jednoduchý a právě moc fajn nositelný :)

      Vymazat
  6. Díky, jsem ráda, že se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi povedeny outfit!
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Žltý kabát je TOP! Veľmi ti to svedčí :)

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat