neděle 13. března 2016

Došlo nám – leden až únor 2016 – Radu

Pěkný den,

dneska máme na programu dvouměsíční shrnutí mých spotřebovaných produktů. Sešlo se mi zde celkem 22 věcí, mezi nimi najdete mé stálice ale také pár bídných produktů. Které to jsou se dozvíte níže.


Dermacol Aroma Rituál jemný tělový peeling Irská káva – 200 g

Produkty Aroma Rituál mám ráda, bohužel mě tento peeling spíše zklamal. Těšila jsem se na krásně hřejivou a omamnou vůní kávy (stejně jako sprchový gel), bohužel jsem se dočkala docela podivné vůně s chemickým podtónem. Peeling byl takový pěnivý, akorát hrubý a fungoval jinak fajn, ale nějak jsme si nesedly. Další vůně asi zkoušet nebudu a radši zůstanu u svých ověřených olejových peelingů.

Natura Siberica Sauna&Spa regenerační maska na vlasy – 370 ml

Tato přírodní maska na vlasy od mé oblíbené NS byla skvělá. Hezky bylinkově voněla, měla fajn konzistenci, ale především vlasy dostatečně vyživila, dodala jim hydrataci, sílu a lesk. Za sebe můžu vřele doporučit.

Farmona Magic Spa, olej do koupele Winter Nights – 500 ml

Bohužel u tohoto přípravku bylo všechno špatně. Za prvé to vůbec není olej, ale obyčejná pěna do koupele. Kupovala jsem jí s představou krásné zimní vůně, bohužel nastalo enormní zklamání protože mi smrdí jako nějaký saponát. Pění sice hezky ale to je tak všechno. Již nikdy více.


Dermacol Firming body balm, zpevňující tělový balzám – 250 ml

Celá zpevňující řada již měla recenze zde. Jen shrnu, že balzám nebyl nic moc. Byl strašně hutný, špatně se doloval z lahvičky, obtížně se rozdíral,  jinak ale hydratoval výborně. Znovu si jej určitě nepořídím.

Dermacol Enja zpevňující gel proti celulitidě – 200 ml

Tento produkt už na tom byl lépe. Měl gelovou konzistenci, dobře se roztíral i vstřebával. Pokožku vyživil, zjemnil a vyhladil. S celulitidou však nic nezmohl.

Dermacol Firming Shower gel, sprchový gel povzbuzující zázvor – 250 ml

Pro mě nejlepší produkt z řady Enja. Sprcháč krásně svěže voněl, dokázal výborně osvěžit a povzbudit a jakoby vás nakopnout. Až bude v akci, tak si ho pořídím znovu.


Soaphorina Chillphoria maska a čistič – 125 ml

Tento skvělý produkt bude mít brzo samostatnou recenzi, takže více čekejte tam.

Soaphoria tělové suflé Kouzelný punč – 125 ml

Přírodní tělové mazadlo bylo báječné. Krásně vonělo, mělo olejovou konzistenci, takže se skvěle nanášelo ale především báječně hydratovalo. Pokožka byla voňavá, jemné a chrochtala blahem. Vřele doporučuji. Recenzi si můžete osvěžit zde.


Lirene hydratační tonikum – 200 ml

Toto tonikum bylo velice příjemné. Krásně svěže vonělo, dobře dočistilo obličej, stáhlo póry a lehounce hydratovalo. Navíc bylo bez alkoholu a stojí pár korun. Určitě koupím zase.

Lirene hydratační čistící tonikum 2v1na oči a tvář – 125 ml

Stejně tak toto tonikum bylo super. Mohla bych o něm napsat to stejné co výše, je to „modré“ mi přišlo více hydratační.  Takže záleží jak velké balení preferujete, protože dobré jsou obě dvě. Na to že bylo menší, tak mi vydrželo fakt dlouho. Můžu doporučit.



Kneip oleje do koupele – Back Comfort a Enjoy Life – 2x 20 ml

Velice příjemné olejíčky do koupele. Hezky voní, nejsou mastné a koupel je s nimi maximálně příjemná. Jedna lahvička mi vydržela asi na 3 koupele.

Boemi koupelová sůl Citrus Garden – 280 g

Super voňavá sůl do koupele. Dobře se rozpouštěla, koupel i tělo provoněla a pečovala o pokožku těla. Vřele doporučuji.

Tetesept sůl do koupele medové mléko – 80 g

Moje koupelová stálice. Krásně voní, lehce pění a vytvoří mléčnou koupel, která je pohlazení pro tělo i mysl. Koupím zase.


Balea Aqua pleťová maska – jednorázová

Asi už mé 10 spotřebované balení, což svědčí o tom, že maska je skvělá. Pleť zjemní, hydratuje a projasní. Za 30 Kč paráda.

Rival de Loop hydratační maska – jednorázová

Maska je bavlněná (plátynková), měla docela solidní velikost a tvar, takže mi na obličeji dobře držela. Jemně voněla, nedráždila a dodala pleti hydrataci, hebkost a pružnost. Za mě super.


Dermacol Devilash řasenka – 12 ml

Perfektní řasenka, která už od samého začátku měla super konzistenci, takže řady bezvadně pročesala, neslepovala, naopak je hezky natočila a zvýraznila. Dodala perfektní objem i prodloužení. Opravdu mi vykouzlila řasy ale mrkací panenka. Jen mohla vydržet o fous déle. Ke konci začala tuhnout a dělat hrudky. Jinak perfektní a až zredukuji množství řasenek, tak jdu do ní zase.

Anatomicals oční krém – 15 ml

Tento lehký gel pod oči se dobře nanášel i roztíral. Vsakoval se během chvilky, takže ráno pod make-up byl ideální. Oční okolí dobře vyživil a korektor na něm lépe držel. Celkově byl fajn, ale znovu jej mít nemusím. Teď dám přednost více hutnějším a regeneračním krémům.


Essence Camouglage cream concealer , korektor – 2,3 g

Fakt super korektor. Sice jsem spotřebovala pouze tu tmavší část, neboť druhý odstín byl na mě moc světlý, přesto si nemůžu korektor vynachválit. Byl hezky krémový, fajn krycí a se solidní výdrží. Nedokonalosti dokázal hezky zamaskovat a nezvýrazňovat. Můžu vřele doporučit.

Etude House BB Ceam Cotton Fit – 60 g

Zprvu to vypadalo, že si nesedneme, ale opak byl pravdou. BB mělo super krytí, pro mě ideální odstín se žlutým podtónem a především celodenní výdrž. Dobře se do pleti zapracovalo a dělalo moc hezkou pleť. Můžu doporučit.

Dermacol 24h Control Long lasting make-up – 30 ml

Make-upy od Dermacolu mám ráda. Tento je dobře krycí, vytváří hezký přirozený finiš a drží celý den. Do pleti se krásně zapracuje a není na ní téměř vidět. Vřele doporučuji.

Dermacol Invisible fixační transparentní pudr Natural – 13 g

Naprostá klasika mezi pudry. Tento fixační je velice jemný, na pleti není vidět, ale udělá ji sametovou, dobře jí zmatní a zafixuje make-up, který déle drží. Balení mi při každodenním používání vydrželo extrémně dlouho, měla jsem ho asi rok.


Tadá a jsme na konci. Snad se vám shrnutí a postřehy na spotřebované produkty líbily, popřípadě vám pomůžou v rozhodování co stojí za vyzkoušení a co nikoliv.

S čím máte zkušenost vy? Zaujalo vás něco?

Radu



24 komentářů:

  1. Páni, tolik věcí bych si nechala líbit :D Soaphoriu jsem taky zkoušela a je opravdu skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, že jo? Taky jsem si jejich produkty velice oblíbila :)

      Vymazat
  2. Devilash mě hodně lákala, teď jsem asi více zvědavá na její ségru;) Nad Dermacol 24h make-upem už hodně dlouho uvažuju a jednou do něj určitě půjdu;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Devillash byla super. Angelash zrovna testuji a taky mi vyhovuje. Jsou dle mého srovnatelné, přesto bych znovu sáhla radši po Devilash. Nad make-upem neuvažuj a jdi do něj. Je fakt skvělý :)

      Vymazat
  3. To je spotřeba. Make-up od Dermacolu 24Control je skvělý, měla jsem několik balení. Naopak ten pudr mi nesedl a určitě neplánuji další koupi.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti taky sedí. Já mám make-upy od Dermacolu fakt ráda. Mě ten pudr vesměs vyhovoval, ale žádný zázrak to nebyl. Znovu ho mít nemusím. Teď testuji fixační pudr od Yves Rocher, tak uvidím jak se mi osvědčí ten.

      Vymazat
  4. Pěkná spotřeba. Sdílím nadšení pro výrobky Soaphoria. Jejich tělové soufflé bych chtěla mít jako parfém nebo si ho dát na stůl, aby mi pořád hezky vonělo pod nosem :-) Maska NS vypadá zajímavě, asi si ji pořídím. Zatím jsem si jí v obchůdku nevšimla

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že vůně od Soahporie jsou úžasné. Taky jsem se je zamilovala. Tělový peeling si rozhodně musím pořídit znovu, jen sáhnu po nějaké další voňavé variantě :)

      Vymazat
  5. Tyjo, tolik super produktů! Devilash se chystám vyzkoušet :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovovala moc. Ze mě jedna z nejlepších řasenek z drogérie :)

      Vymazat
  6. Dermacol aroma ritual mám ráda, řadu s vůní Irské kávy mám na poličce. Čeká až na ni dojde řada :-) O Soahporie čtu samou chválu, tak si na ni brousím zuby :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel s vůní irské kávy byl báječný, proto jsem se těšila na stejně krásnou vůni i u peelingu, bohužel mi už tak hezká nepřišla. Něco mi na ní vadilo. Za to Saophoria to je jiná. Božské vůně a stejně tak i účinky. Rozhodně vyzkoušej :)

      Vymazat
  7. Modré tonikum od Lirene jsem taky měla a bylo moc fajn, budu kupovat znovu:-) A chválit můžu i make-up a pudr od Dermacolu:-) Ten kávový peeling od Dermacolu jsem chtěla vyzkoušet, protože jsem si tu vůni zamilovala už ve sprchovém gelu, ale docela mně odrazuje, že peeling voní jinak a hůř. Ale co chci určitě vyzkoušet je Devilash, tu jsi pochválila, tak s ní snad taky budu spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti hydratační tonikum tak vyhovovalo. Taky mi přišlo skvělé. Irskou kávu ve sprcháči zbožňuji, ale v u toho peelingu mi nějak vadila. Nepřišla mi stejná. Za to Devilash je báječná. Jedna z nejlepších řasenek z drogérie. Určitě zkus :)

      Vymazat
  8. Lirene mě hodně zajímá, musím si také nějaký produkt pořídit. Krásná recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lirene tonika vřele doporučují. Za pár korun udělají velkou službu :)

      Vymazat
  9. Balea masky mam take velice rada a od Soaphorie na me doma ceka balicek. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plátýnková maska od Beley je moje stálice. Nedám na ní dopustit. Tak ať ti Soaphoria dělá stejnou radost jako mě ;-)

      Vymazat
  10. Kneip oleje naprosto zbožňuji, mám jich celou kazetu a relax s nimi je božský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. Taky je mám z té kazety a velice jsem si je oblíbila :)

      Vymazat
  11. Super spotreba :) Zkusenost mam akorat s telovym sufle, jen v jine variante :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujala mě maska na vlasy od Natura Siberica a taky ta pleťová od Rival de Loop :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska na vlasy byla skvělá. Zatím mě ani jediný výrobek od Natura Siberica nezklamal.

      Vymazat