čtvrtek 16. dubna 2015

Rakytníková vlasová péče od Natura Siberica

Příjemný den přeji,

dnešní recenze bude o vlasových pomocnících, které testuji tak důkladně, že než se dostalo na recenzi, tak jsem je již stihla spotřebovat. O to důkladnější recenze bude. Řeč bude o rakytníkové řadě vlasových produktů Natura Siberica. Konkrétně Rakytníkovém šampónu pro všechny typy vlasů a Rakytníkovém balzámu pro poškozené vlasy s účinkem laminace.

Začnu hezky od podlahy, tedy obalem. Ten mě okouzlil na první pohled a musím říct, že se mi ohromně líbí. Obě lahvičky, tedy spíš lahve, mají 400 ml a jsou z opravdu pevného plastu. Šampón je umístěn v modrém obalu  a kondicionér v oranžovém, což je rozhodně fajn. Kdyby byly lahvičky stejné, pouze s jinými etiketami, tak by hrozila jejich troufám si říct častá záměna. Takto víte, že je třeba sáhnout nejprve po modré a až pak po oranžové lahvi. Obě láhve jsou opatřené  krásnou barevnou etiketu s potřebnými informacemi a květinovým potiskem, který je super roztomilý. Otvírání je řešeno klikacím systémem,  kdy nejprve stisknete bílý okraj vršku, až poté vám vyskočí samotné dávkování. Otvory jsou akorát velké a dostanete z nich přesně potřebné množství.


Velice příjemné je také složení obou výrobků, protože je přírodní a neobsahuje parabeny, sulfáty, pegy a minerální oleje. Co se týče silikonů, tak ty jsem našla pouze v kondicionéru. Ten dále obsahuje např. olej z altajského rakytníku řešetlákového, marocký arganový olej, lněný olej, extrakt z sibiřské arktické růže a dutohlávky. Naproti tomu šampón obsahuje taktéž olej z rakytníku, olej z maroské růže, mátu peprnou a kurilský čaj.

Rakytníkový šampón - hloubkové čištění a péče

  • Hloubkově čistí pokožku hlavy
  • Posiluje vlasové folikuly
  • Snižuje poškození vlasu
  • Stimuluje růst vlasu
  • Vyživuje a hydratuje vlasy
  • Odstraňuje lupy
Šampón je na české etiketě popsán jako pro všechny typy vlasů, ovšem na oficiální etiketě je uvedeno, že je vhodný pro normální a mastné vlasy. Já můžu říct, že je tomu dle mého ještě úplně jinak, ale o tom za chvíli. Šampón má opravu hutnou konzistenci a docela mi připomíná hodně tekutý med. I ta barva je taková medově-béžová. Vůně se mi dost těžko popisuje, ale dost mi voní. Je taková ovocně-květinová s trpčím koncem. Ve vlasech ale cítit není. Šampón pění tak nějak průměrně. Já radši myji na 2x, kdy po druhé již je pěna bohatá a já tak mám pocit dokonale umytých vlasů. Šampón vlasy důkladně umyje až do všemi známého „vrzání“ ale přitom o vlasy pečuje. 

Věřím, že právě ta hustá textura šampónu má za následek to, že vlasy jsou nejen čisté, ale právě také vyživené a hydratované. Bohužel u mě to mělo za následek to,  že se mi ze začátku vlasy dříve mastily. Já mám vlasy normální, nijak suché či poškozené, proto na mě byla ta porce výživy až moc. Po čase se to srovnalo a já si  myla tak jak jsem zvyklá 2x týdně. Osobně bych šampón doporučila spíše na vlasy normální a suché. Na mastné určitě ne. Věřím, že právě pro suché a poškozené vlasy to bude hotový zázrak. Jestli šampón odstraňuje lupy nevím, neboť na ně netrpím, avšak pokožku hlavy opravdu šetrně umyje a mám pocit, že i prokrví. Bohužel jsem si žádného většího posílení vlasů či rychlejšího růstu nevšimla. Takže přes počátečním zklamání z maštění vlasů, jsem si v konečném důsledku jsem si tento přírodní šampón oblíbila.



Rakytníkový balzám pro poškozené vlasy s účinkem laminace – výživa a regenerace

  • Regeneruje poškozené vlasy
  • Vytváří na povrchu vlasu ochranou vrstvu
  • Zanechává vlasy pevnější a silnější
  • Usnadňuje rozčesávání
Kondicionér má oproti šampónu konzistenci více gelovější a tekutější. Má nažloutlou barvu a krásně voní jako dětské LIPO bonbónky. S použitím tohoto balzámu se vracím v čase, neboť se díky této vůni hned přenesu zpátky do dětství, kdy jsme ty zvířátkové a jinak tvarované bonbónové dávkovače plnily již zmíněnými lipo bonbóny. Takže vůně je úžasná. Přestože je kondicionér tekutější, tak se nemusíte bát, že by z vlasů stékal. Do vlasů se hezky vpracuje a stačí je opravdu maličko. Rovněž se vlasů vymývá velice snadno. Balzám vlasy opravu hezky uhladí, dodá jim výrazně na lesku a rozčesávat jdou také jedna radost. Já mám vlasy zdravé, takže jsem si žádné větší porce regenerace nevšimla, ale věřím že i suché, poškozené a krepaté vlasy dokáže ukočírovat a dodat jim na poslušnosti. Balzám má také vlasy chránit před působením tepla při stylingu a myslím, že tak vážně dělá. V poslední době vlasy více namáhám žehličkou či kulmou a musím říct, že na vlasech to není vůbec znát. Samozřejmě používám také tepelnou ochranu, ale věřím, že i tento balzám má na tom svůj podíl. Za mě tedy moc příjemný kondicionér, který jsem si zamilovala především pro jeho božskou vůni.

Celkové hodnocení – 4/5

Značka: Natura Siberica
Objem: 400 ml
Cena: cca 179 Kč
Dostupnost: např. : hairbeauty.czbiooo.cz kosmetika-z-prirody.cz 

Oba výrobky jsem používala současně a musím říct, že mi fakt vyhovují. Mám díky nim vlasy stále zdravé, pevné a super lesklé. Vlasy jsou také hezky jemné, poddajné a velice dobře upravitelné. Dále musím vyzdvihnout jejich úžasně vypadající balení, praktické dávkování a neskutečně krásnou vůni. Navíc v poměru cena – velikost balení jsou oba výrobky více než příznivé a můžu je jedině doporučit. Pokud máte vlasy fakt oslabené, suché a poničené, tak šup pro ně, protože věřím, že vám je dá toto duo či další rakytníkový pomocníci hravě do kupy.

Už jste zkoušely tuto vlasovou péči s rakytníkem od NS?

Radu

17 komentářů:

  1. Vlasovou péči jsem nezkoušela, ale masky od NS mám ráda, jsou super.. :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám otestovanou pouze noční pleťovou masku a je báječná. Jaké máš vyzkoušené?

      Vymazat
  2. Také vlastním, ale spokojenost tak půl na půl:) Rozhodně to patří ale mezi tu lepší péči o vlasy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla ze začátku taky z nich dost na rozpacích, ale pak jsem si na ně zvykla a byly spokojená. Taky souhlasím s tím, že patří mezi to lepší co jde sehnat a navíc za dobré peníze :)

      Vymazat
  3. Produkty na vlasy jsem ještě nezkoušela, mám na ně ale spadeno. Od Natury mám z této řady nicméně krém na ruce a krém na nohy a obzvlášť s tím druhým jsem moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na krémy moc nejsem, ale je fajn vědět, že i ty mají dobré :) Zatím mi vše od nich náramně vyhovovalo :)

      Vymazat
  4. Brzo mám v plánu navštívit obchod NS, mrknu i na přípravky na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě omrkni. Mají opravdu širokou nabídku vlasových produktů, tak si určitě najdeš to pravé pro své vlasy :)

      Vymazat
  5. Tahle značka mě láká a ještě furt jsem nic nezkusila. Šampon nebude na můj typ vlasů, ale kondicionér vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě značka dlouho lákala. Pak jsem zkusila první produkty, byla náramně spokojená a tak zkouším další a další :D Zatím úspěšně. Šampón je opravdu dost výživný, takže je fakt vhodný pro normální až sušší vlasy. Za to kondiš je podle mě vhodný snad pro kohokoliv :) Navíc ta vůně je božská.

      Vymazat
  6. Já tyto produkty vidím poprvé a vypadají lákavě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, to nutně potřebuju! Ty obaly jsou nádherné a značka Natura Siberica je mi moc sympatická, aspoň vím co si mám příště pořídit :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obaly jsou fakt úžasný i obsah je na tom stejně :) můžu vřele doporučit

      Vymazat
  8. Ahoj,
    já mám právě úplně jinou zkušenost. Vlasy mám celkem dost rychle mastící se, jsou tedy i namáhané, protože je pravidelně barvím, foukám, žehlím apod., a právě tento šampon je úplný zázrak. Vlasy se mi tolik nemastí, hodně voní po tom rakytníku, jsou úžasně lesklé, silnější a hladší. Za mě je tenhle šampon úplná jednička a velký vliv na to má právě to, že se mi po něm nemastí vlasy. A na lupy funguje:-)
    hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný obal a vidím, že dle všech názorů stojí za vyzkoušení. Díky za bezva recenzi! ;)

    OdpovědětVymazat