čtvrtek 19. února 2015

Jarní růžové rtíky s Maybelline COLORdrama

Krásný čtvrtek holky,

dneska mám pro Vás recenzi na rtěnky v tužce, neboli pastelky na rty od značky Maybelline COLORdrama. V našich drogériích najdete 8 odstínů těchto pastelek, z nichž já vlastním dva sladké jarní růžové odstíny a to 130 Love my pink a 140 Minimalist. Oběpastelky mám už pořádně otestované, takže se dozvíte, jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými odstíny, nejen v konzistenci, ale i výdrži.


Začnu tím, co se mi na pastelkách líbí hodně a to je jejich obal. Je to vážně skutečná pastelka, ze dřeva s barevnou rtěnkou místo tuhy. Díky tomu se pastelka dá dobře strouhat, protože většina jumbo tužek ať už na rty nebo na oči jsou v tuhém plastovém obalu, který se dá špatně strouhat. Samotná tužka je poměrně malá, bez víčka měří asi 10 cm, po nasazení plastového vršku je o něco větší, řekla bych tak 12 cm. Prostě ideální na cesty. Konec pastelky je vždycky označený barevným proužkem pro snažší hledání v kabelce. Co dalšího můžu pochválit je to, že obě pastelky nosím už nějaký ten týden po kapsách a nápisy pořád drží - žádný náznak ošoupání.


130 Love my pink - je studená, tlumená fuchsiová bez shimmeru


140 Minimalist - je jemná, tělovo-růžová (starorůžová) s jemným zlatým shimmerem, který se ale na rtech vytrácí a není tak moc vidět


Konzistence pastelek je u každé jiná, 130 je spíš krémovější a mastnější a vůbec nevyšušuje, naopak ta 140 je sušší a není tak mazlavá. Trochu vysušuje a je dobré pod ní dát balzám na rty. K tomu se váže i to, že mírně zvýrazňuje vrásky na rtech a různé šupinky. Já mám rty docela bez problému, takže ji snesu i bez balzámu, ale sušší rty se bez balzámu vážně neobejdou.


I výdrž je u jednotlivých kousků odlišná. Myslela jsem si, že sušší 140 bude na rtech držet lépe, ale opak je pravdou, s jídlem a svačinkou si lépe poradí krémovější 130. Výdrž jsem sledovala samostatně bez použití balzámu pod tužky. U té 130 je výdrž tak 3,5 hodiny, u té světejší 140 je to o něco slabší, zvládne tak ty 2,5 hodiny. Výhodou je, že se dají po nějaké době zase přetřít bez nutnosti odličování a na rtech nezůstane velká, nepřirozená vrstva.


Dalším velkým plus je to, že se ze rtů ztrácí postupně a nezanechává na rtech skvrny barvy nebo naopak prosvítající kůži rtů.



Velikost tuhy je 2 g a cena se pohybuje okolo 120 Kč.

Celkové hodnocení: 4/5
Velikost: 2 g
Cena: cca 120 Kč
Dostupnost: snad každá drogérie :-)

Pastelka podle mne patří k těm povedenějším v našich obchodech, je lehce dostupná a z nabídky odstínů si vybere každá z nás. Výdrž je poměrně slušná a za dobrou cenu, navíc je často můžete sehnat v akci jako 1+1, což se už velmi vyplatí. Tato akce 1+1 zrovna běží v Rossmanu. Takže pokud se vám rtěnky v tužce zalíbily, tak šup pro ně :)

Zkoušely jste pastelky COLORdrama? Máte je rády nebo používáte nějakou konkurenční tužku na rty?

Na závěr připomínáme, že máte poslední šanci se zúčastnit soutěže o 3 vůně z Essence limitky!

Maru

24 komentářů:

  1. Mam jednu, myslim, ze je to Berry Much alebo tak nejak a je naozaj sialene pigmentovana. Ide o bordovofialovo farbicku a je naozaj skvela.;) U nas som ich este v drogerke nevidela, ach to nase Slovensko..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín má myslím kamarádka a moc se mi líbí, akorát mi tyhle barvy nesluší. Škoda, že k Vám se do drogérek ještě nedostaly. Snad brzo budou i u Vás.

      Vymazat
  2. Jé, zrovna zítra Rossmanna plánuju, tak to se po nich určitě podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska u nás měli výběr všech odstínů, takže super :-) jinak cena byla 99 Kč, což se při akci 1+1 už vyplatí.

      Vymazat
  3. Zrovna v pondělí do Rossmana půjdu, tak se musím na ně mrknout, vypadají na rtech moc pěkně a já zatím žádné pastelky na rty nezkoušela :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ta akce je bohužel jen do pátku, ale nechci mystifikovat.

      Vymazat
  4. Ahoj tak to se po nich musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na ně mrkni, dneska je u nás měli ve všech odstínech a dá se vybrat. Mají i tělové, i červené i různé vínovky.

      Vymazat
  5. Pro mě jsou tyhle tužky novinkou, vidím je poprvé, ale doufám že na ně někde narazím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? U nás byly už před Vánoci, ale je pravda, že jsou úplně ve spodním regále, takže se dají lehce přehlídnout.

      Vymazat
  6. Já jsem je několikrát viděla v drogérce, ale nevzala jsem je. Neměli testery, to mě odradilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte pěkně mizerně zásobenou drogérku, u nás mají testery u všech odstínů.

      Vymazat
  7. Vypadají zajímavě, ale asi bych po nich v drogérii nesáhla :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem obě dostala jako dárek od kamarádek, je pravda, že se dají v drogérce lehce přehlédnout, ale každopádně za vyzkoušení stojí.

      Vymazat
  8. Odstiny se mi libi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny dostupné odstíny jsou moc pěkné, doporučuji okouknout.

      Vymazat
  9. Vypadaji moc hezky, hlavne ta 130 :-) Asi mi to neda a pujdu je do Rossmannu ocihnout :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pastelku od Colordrama mám také, jen v jiném odstínu a nevím název. :D Nicméně jsou fakt fajn. :)

    OdpovědětVymazat

  11. Love this! ♥
    Want all the pieces too!
    You are making me jealous, pretty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you! I love this lipstick and I want all the pieces too :-D

      Vymazat
  12. Pastelky sú moja slabosť :)
    Máš krásne prirodzené odtiene, z ktorých by som si vybrala Love my pink. Ja mám dramatickú Berry Much a som z tej farby "odvalená". Je neskutočne krásna, tmavá, drží a občas ju použijem aj na oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ta 130 Love my pink líbí víc, používám jí dost často. Na tu tvojí Berry Much jsem koukala v drogérce, ale na mě je tmavá a neslušela by mi, ale takhle v tužce nebo ve swatchi se mi líbila moc.

      Vymazat