pátek 10. října 2014

Došlo nám - srpen až září 2014 - Maru

Hezký pátek děvčata,

doufám, že jste přežily už téměř uplynulý školní/pracovní týden bez úhony. Pro mě práce tento týden ještě nekončí, tak doufám, že vy se budete mít líp a pořádně si přes víkend odpočinete. Teď už volně přejdu k dnešnímu článku, ve kterém Vám ukážu mojí pravidelnou dvouměsíční dávku prázdných obalů.



Tentokrát to bude dlouhý článek, protože spotřebované kosmetiky tu mám víc než dost. Za poslední dva měsíce jsem spotřebovala především hodně dekorativky, ale celkově jsem vyprázdnila 22 lahviček, tubiček a kelímků.

Začnu hned s dekorativkou a nehtovou péčí:


Calcium boost - podkladový lak Jordana (15 ml/cca 50 Kč)
- tento podlak mi ze začátku hodně vyhovoval, barevný lak na podkladu hezky držel, společně rychle schnuly a prodloužil i výdrž laků. Ovšek problém nastal asi po 2 měsících používání, kdy lak zhoustnul a pokud se na něj nanesl barevný lak, tak vůbec neschnul. Proto už letěl do koše.

Better than gel nails - podkladový lak Essence (10 ml/cca 70 Kč)
- k podlakům od Essence z této řady se pořád a stále vracím. I tento fungoval dobře, a používala jsem jej do úplného dna. 

Get Big! Lashes - voděodolná řasenka Essence (12 ml/cca 80 Kč)
- tuto řasenku si chválily snad všechny blogerky s tím, že je opravdu voděodolná. Ovšem ta moje se chovala jako každá jiná obyčejná řasenka, voděodolná teda nebyla a proto jsem jí vyhodila.

Revlon Colorstay - dlouhotrvající makeup (30 ml/cca 300 Kč)
- tento makeup jsem si kdysi objednala na internetu s tím, že je skvělý, hezky kryje a dělá pěknou pleť. No je to docela pravda, ale postupem času jsem objevila lepší makeupy a bbčka, takže tento upadl v zapomění. Teď už je prošlý a to už nemá smysl jej skladovat.

123Perfekt - makeup Bourjois (30 ml/cca 300 Kč)
- jeden z nejlepších makeupů, který jsem zkoušela. Docela hezky kryje (střední krytí), dělá pěknou pleť a vypadá přirozeně. Určitě se k němu zase někdy vrátím.

Synergen - antibakteriální makeup (40 ml/cca 70 Kč)
- no neřekla bych, že se jednalo o makeup, spíš účinkoval jako tónovací krém. Ale nebyl špatný, používala jsem jej v létě, protože i nejsvětlejší odstín byl dost tmavý. Sjednotil pěkně pleť, nevysušoval, ale pupínky bylo třeba zakrýt korektorem.

Signature Real - bbkrém Missha (20 g/cca 200 Kč)
- moc fajn bbčko, hezky kryje a pleť vypadá skvěle, není třeba ani moc velká dávka korektoru. Za mě nejlepší bb od Misshy.

Lovelips - tónovací balzám od Dermacolu (3,5 g/cca 80 Kč)
- balzám byl skvělý, jemně barvil a rty jemně hydratoval. Bohužel obal byl docela vachrlatý a balzám se mi díky tomu brzo zlomil. 

Eyebrow kit - sada na obočí E.L.F (2 g/cca 110 Kč)
- sada obsahuje vosk a stín vč. štětečku sloužící k úpravě obočí. Musím říct, že se jednalo o nejlepší elfí výrobek, který jsem vyzkoušela a měla jsem už několikáté balení. A kit mi vyhovoval do doby, než jsem objevila skvělou tužku, která mi vyhovuje víc.

Artdeco báze pod oční stíny v kelímku (5 ml/cca 200 Kč)
- bázi mám už asi rok a půl a ještě mi v kelímku dost zbývá. Bohužel se báze časem změnila v "hnusnou žvýkačku" a nešla na očích pořádně rozmazat a stíny pak dělaly hrudky a žmolky. Znovu si ji už nekoupím a budu hledat jinou pro mě dokonalou bázi.

Teď přejdu k sekci tělové kosmetiky:


Spa sprchový gel a hydratační tělové mléko - Sebamed (obojí 200 ml/cca 99 Kč a 139 Kč)
- o obou výrobcích bude ještě na blogu řeč, za pár dní bude na ně samostatná recenze, takže teď o nich nic prozrazovat nebudu :-)

Krém na ruce s výtažky z mrtvého moře - Arad (250 ml/cca 100 Kč)
- nejlepší krém na ruce, který jsem vyzkoušela. Hezky voněl a hlavně skvěle hydratoval.

Antiperspirant Energy Fresh - Nivea (150 ml/cca 80 Kč)
- o tomto antiperspirantu jsem tu už napsala romány a používám jej pravidelně. Dobře účinkuje, příjemně a svěže voní. Samozřejmě nefunguje 48 h. jak slibuje, ale i tak je výdrž překvapivě dobrá.

Krém na nohy s ureou - Balea (100 ml/cca 40 Kč)
- příjemný krém na nohy s příjemnou cenou. Jemně chladí, pokožku chodidel hydratuje a zanechává pěknou a jemnou. Ale s tvrdou kůží si asi moc neporadí, spíš udržuje nohy v dobrém stavu.

Tělový olej Mojito - Saloos (50 ml/cca 100 Kč)
- recenzi jsme Vám s Radu přinesly nedávno, najdete ji zde. Shrnu jen, že olej byl skvělý, multifunkční - používala jsem jej na masáže, i k hydrataci těla, obličeje i do vlasů.

Další část bude o vlasové kosmetice:


Suchý šampón - Isana (200 ml/cca 50 Kč)
- další z výrobků, o kterých jsem několikrát básnila. Svede to k čemu je určený, odmastí vlasy, dodá  jim objem a udrží je o nějaký ten den svěžejší.

Maska na vlasy s granátovým jablkem a aloe vera - Alterra (150 ml/cca 60 Kč)
- mne tato maska nenadchla, ale úplně špatná nebyla. Přece jen já těm přírodním věcem moc neholduju. Recenze už na blogu byla taky (zde).

Kofeinový šampón C1 - Alpecin (250 ml/cca 200 Kč)
- protože mi vlasy dost padají, začala jsem proti tomu bojovat i tímto šampónem. Používala jsem jej 3 měsíce, přesně podle návodu, ale efekt jsem na vlasech neviděla. Jasně, nečekala jsem zázraky, ale padání vlasů se nezměnilo, padají pořád stejně.

Vlasové hedvábí - Biosilk (15 ml/cca 50 Kč)
- o Biosilku pěju chválu v každých spotřebovaných výrobcích. Moc mi vyhovuje a dodává mým vlasům hezký lesk a jsou po jeho použití hezčí jak na pohled, tak na dotek.

Z pleťové kosmetiky tu mám jen dva zástupce:


Janin výživný krém (zdarma)
- tenhle skvělý krém byl dárkem od kamarádky Janči, která se poslední dobou zabývá výrobou domácí přírodní kosmetiky. Jako vždy byl krém skvělý, hodně hydratoval a pleť po něm byla vláčná a jemná.

Moisture Match - matující krém Garnier (50 ml/cca 140 Kč)
- toto je moje druhé spotřebované balení, což asi vypovídá o tom, jak je pro mě tento krém oblíbený. Udržel mojí pleť matnou delší dobu, i když matoval, tak i pleť byla hydratovaná. Recenze zde.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tohle byl teda mega dlouhý článek a doufám, že Vás moje minirecenze bavily a přečetly jste si je až do konce.

Kolik toho spotřebováváte za měsíc Vy? Jakých výrobků máte převahu?

M.

23 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Mi ta dekorativka taky moc nemizí, to se zdá. Většinu makeupu jsem měla otevřené rok. A většinu dekorativky vyhazuju ještě nedodělanou, ale vyhazuju jí, protože je už prošlá.

      Vymazat
  2. Po Balee s Ureou už koukám nějakou dobu, takže si krém asi pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém není špatný, ale zázraky od něj nečekej.

      Vymazat
  3. Tolik dekorativky, to je slušná spotřeba:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala už Charmedce, tak hodně dekorativky jsem vyhazovala, protože byla prošlá a nebo mi nevyhovovala. A taky některé výrobky jsem měla třeba i dýl jak rok (např. Revlon MU).

      Vymazat
  4. Tak se přidávám k ostatním komentářům - tolik dekorativky! Já mám make-up už pěkně dlouho a vůbec neubývá :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám obvykle 2 makeupy na rok, takže mi to taky tak moc neubývá. Akorát vždycky na léto mám ještě jeden tmavší extra :-)

      Vymazat
  5. Pěkná hromádka produktů:) Ze všech věcí jsem měla jen krém Balea s ureou a love lips, na oboje mám stejný názor:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že máš stejný názor. Jsou to sice docela dobré věci, ale nic wow na nich není.

      Vymazat
  6. Týjo to je teda pěkná spotřeba. Já mám pocit, že vždy vypotřebuju spolehlivě antiperspiranty, šampony a celkově produkty na vlasy, ale s ostatními mám celkem problém, že mi tam vždy něco zbyde. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi příjde, že spotřebovávám nejvíc antiperspirantů na světě, nikde na blozích jsem takové množství věcí proti pocení neviděla, jako u mě :-D jinak já mám nejmenší spotřebu tělových výrobků, mám toho vždycky rozdělaného hodně, takže to pak pomalu mizí.

      Vymazat
  7. Pořádná spotřeba, teda! Já mám nějvětši spotřebu tělových krémů, vypotřebuju většinou alespon tři za měsíc. A pak různé deodoranty, sprcháče, apod. S dekorativkou to jde docela pomalu, vždycky když vypotřebuju rtěnku, tak mám radost :D.Každopádně už mi pomalu dochází makeup, tak přemýšlím, jaký si koupím příště. Láká mě nějaký od Bourjois.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, rtěnku jsem snad ještě nikdy nespotřebovala :-D pořád rtěnky střídám :-D MU od Bourjois určitě vyzkoušej, jsem s nima spokojená.

      Vymazat
  8. Nikdy sa mi nepodarilo vyprazdnit lak na nechty. Vzdy vyschol, alebo sa nejak inak pokazil.

    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si lakuju nehty hodně často a některé své oblíbence používám vážně často, že už ani nejdou pak z lahvičky vydolovat.

      Vymazat
  9. tyo s tou řasenku je to fakt divný :D moje vždycky voděodolná byla :))
    jinak mám takový pocit, že spotřebovávám jenom sprcháče a šampony:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně ta moje voděodolná nebyla, vypadala jsem jako panda. Buď se spletli a v řasence byla normální náplň, nebo fakt nevím. Každopádně to byla nejhorší voděodolná řasenka, kterou jsem kdy měla.

      Vymazat
  10. No ani nevím, kolik tak spotřebovávám za měsíc, ale řekla bych že ta spotřeba je u mě spíš pomalejším tempem :), ale více spotřebovávám pečující než dekorativku :). Z produktů jsem nic nezkoušela
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem marná, já zase nespotřebovávám skoro tělovku. Než spotřebuju nějaké tělové mlíko, to je teda doba.

      Vymazat
  11. Mňa najviac teší, keď spotrebujem nejakú dekoratívku, aspoň sa mi uvoľní miesto pre novú alebo je to taký pocit, že toho nemám až tak veľa :) Aj ja som mala ten kondicionér alterra, ale nejako zvlášť ma nezaujal, pritom si ho veľa ľudí dosť chváli. A alpecin teda neúčinkuje? Tekže ho mažem z wishlistu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chapu, ze mas nejvetsi radost, kdyz leti do kose dekorativka. Mi se to malokdy podari. Treba rtenku jsem nespotrebovala celou uz veky :-D. Ta Alterra byla takova obyc, spatna nebyla, ale zazrak taky ne. No a Alpecin byla pro me katastrofa. Efekt nula a navic mi strasne vlasy vysusil.

      Vymazat
  12. Holky, vy o sebe tak vzorně pečujete, palec nahoru! Na padání vlasů nám kožní doktorka doporučila Plantur 39 šampón a vlasy vážně přestaly padat.

    OdpovědětVymazat