pátek 26. září 2014

Saloos - tělový a masážní olej Mojito

Krásné ráno,

pokud vám chybí léto a s ním spojené teplo, drinky a relaxace někde na sluníčku či u vody, tak vám náš dnešní článek určitě přijde vhod. A to tak, že zmíněné vlastnosti léta si budete moc v klidu vychutnávat i v sychravém podzimu v podobě tělového a masážního oleje Saloos s vůní míchaného drinku tak typického pro léto. Samozřejmě, že máme na mysli naše oblíbené Mojito.


Tělové a masážní oleje od Saloos mají čistě přírodní původ a jsou kombinací rostlinných olejů lisovaných za studena, bio olejů a esenciálních olejů. Určitě vás bude zajímat, že neobsahují minerální ani rafinované oleje. Rovněž v nich nenajdete syntetické vonné látky, konzervanty ani barviva. Konkrétně tento Mojito tělový olej je kombinací bio mandlového, meruňkového a sezamového oleje. A neodolatelnou vůní mu dodává přírodní esenciální olej ze šťavnaté limetky a osvěžující máty.


Je nám jasné, že ne každý má na blízku „ochotného maséra“ ale to není u tohoto oleje sebemenší problém, neboť účinnou masáž zvládnete hravě sami. Stačí po koupeli natřít tělo olejem, podobně jako tělovým mlékem. Díky tomu, že jsou oleje listované za studena tak krásně splynou s pokožkou a rychle se vstřebávají. A výsledkem takovéto „masáže“ vám bude nejen úleva a uvolnění, ale poděkuje vám taky vaše kůže, která bude příjemně vláčná, hebká a pružná.

A co že na tento olej říkáme my?

Radu 
První co vás na oleji zaujme je bezesporu jeho vůně, která je jednoduše báječná. Opravdu, jako by před vás postavili čerstvě namíchaný Mojito drink. Vůně je věrná, osvěžující a velice příjemná. Olej je možné vmasírovat jak do vlhké ale i suché pokožky, v obou případech se dobře vstřebává a nezanechává nepříjemný mastný pocit. Osobně se mi osvědčila spíše suchá varianta. Po použití je pleť viditelně pružnější, hydratovaná a super hladká. Masáž tímto olejem rovněž výrobně přispívá k uvolnění namožených svalů, proto jsem ho občas používala k promasírování a uvolnění svalů po cvičení. Když jsem si chtěla naplno užít vůně oleje a jeho relaxačních vlastností, tak jsem si pár kapek přidala do horké vany. Pak stačí jen zavřít oči a všechno napětí, stres či únava jsou rázem pryč. Navíc po koupeli zůstane pokožka prokrvená, hydratovaná a žádné další mazání již není třeba. Za sebe vám můžu olej rozhodně doporučit.

Maru
Nedávno jsem při balení na dovolenou sháněla, co nejuniverzálnějšího pomocníka - na mazání po opalování, na masáže nohou po náročných procházkách a olejíček do vlasů. Na tohle všechno jsem jej používala a ve všech případech se osvěčil. Když si olejíčkem namažete celé tělo, nejenom, že je pokožka vláčná a hebká, ale také je voňavá, jako čerstvě rozkrojená limetka. Po dobré masáži, opravdu únava svalů opadá a díky svěží citrusové vůni je i mysl uvolněná a svěží. Většinu by asi nenapadlo použít masažní olejíček do konečků vlasů, ale i tak se dá použít. Po vetření do vlhkých vlasů se lépe rozčesávaly, byly lesklejší a po uschnutí i na dotek jemnější. Za mne hodnotím olej velmi pozitivně, určitě jej můžu všem doporučit a já sama jsem z něj dost nadšená a určitě si jej zase někdy koupím nebo vyzkouším další voňavovou variantu olejíčku.


Celkové hodnocení - 5/5

Značka: Saloos
Objem: 50 ml
Cena: cca 120 Kč
Dostupnost: eshopy, DM drogerie

Doufáme, že se Vám dnešní "double" recenze líbila a mohli jste si tak udělat o Tělovém a masážním oleji Mojito od Saloosu pořádný obrázek.

Zkoušely jste některý z dostupných Saloos tělových a masážních olejů? Máte rádi vůni mojita nebo je pro Vás až moc aromatické?

M&R


16 komentářů:

  1. jejich masážní oleje mám nejradši :) Mojito moc nemusím, ale z těch nových vůní mám konopnou a ta je taky skvělá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oleje mají fakt skvělé! Konopnou říkáš? Já měla pouze bio konopný olej a jestli voní stejně, tak nevím zda bych si ho chtěla mazat na celé tělo. Časem určitě zkusím i další vůně, třeba takovou vanilku :) R.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. On je úžasný, voňavý, všestranný a hlavně účinný :)

      Vymazat
  3. Mojito ja môôôôžem kedykoľvek kdekoľvek !!!! :))) V kombinácií so saloos olejčekmi hmm ... to musí byť jedna báseň :) Žeby som si zaobstarala ďalší do zbierky? :) Missy

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky :D Je to vážně slast, rozhodně vyzkoušej :)

      Vymazat
  4. Double recenze je super :) Mmm mochito bych si dala, vůně to musí být fakt skvělá. Jeden olej jsem dostala od kamarádky a byl úžasnej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti naše dvojitá dávka recenzí líbila. Máme v plánu takových recenzí víc :-) vůně Mojita je úžasná, přirozená a svěží. Já už mám olejíček vypotřebovaný, ale plánuju si koupit nějaký další.

      M.

      Vymazat
  5. Tento jsem nezkoušela, ale mám doma Saloos ricinový olej, který používám na řasy a je super :). Mám v plánu si koupit ještě nějaké další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riciňák mám taky a musím říct, že se mi po něm hezky ozdravilo obočí po umělém a dokonce dorostlo obočí :-)

      M.

      Vymazat
  6. Vše co je "mojito" si mě rychle získá

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem měla olejíček s vůní Levandule a ten byl skvělý, moc mi vyhovoval. Momentálně mám od Saloos pleťovou vodu - opět s Levandulí a je také super.

    Monča z Like Lady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levanduli si taky nechám líbit :-) z levandulové řady mám teď sprchový olej, hydrofilní odličovací olej a i květinovou vodu. Všechno je super. Saloos vážně umí :-)

      M.

      Vymazat
  8. Tak ten musí být super a super je i tato double recenze :). Já momentálně používám olejíčky Monoi, Saloos mám však také moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, jsme rády, že se dvojitá recenze líbila. Monoi olejíčky jsem ještě nezkoušela,ale četla jsem, že jsou skvělé :) R.

      Vymazat