pátek 1. srpna 2014

Zvláčněte své tělo s Nivea Smooth Milk

Hezký den děvčata,

vím, že u mne nejste moc zvyklé na články o tělové kosmetice a především o tělových mlécích, ale jedno jsem si natolik oblíbila, že Vám s nadšením musím mé nové tělové mazání ukázat.

Nikdy mě mazání se po sprše nebavilo a vážně jsem to flákala a tělové mléko jsem používala vážně málo. Teď s příchodem tepla, opalování a rochnění se v bazénu ale moje pleť potřebovala vyživit. A jak jsem říkala, že na mazání mne neužije, tak jsem si žádný tělový přípravek ani nechtěla kupovat a šáhla jsem do zásob kosmetických výrobků, které jsem dostala k narozeninám, Vánocům apod. a sama bych si je nekoupila. Tehdy jsem objevila Nivea Smooth Milk, tělové mléko, po kterém mi pokožka vydrží vláčná celý den.


Obal

Já sama mám tohle tělové mléko ještě ve starém balení, to nové už působí elegantněji, ale i přes to jsem s obalem spokojená. Tělové mléko má odklápěcí víčko, které chrání „dávkovací otvor“. Dávkování pomocí vymáčknutí mi vyhovuje, protože si sama vytlačím množství přípravku, jaké zrovna potřebuji.


Vůně

Nevoní, jako klasická modrá Nivea. Vůně je jemnější a líbivější než její „komunistická kolegyně“. Já sama v mléku cítím oříšky.

Konzistence, roztírání a vsakování

Tělové mléko je spíše hustší konzistence. Konzistenčně je přípravek něco mezi tělovým krémem a mlékem. Díky našlehanější konzistenci se dobře rozmazává po těle a rychle vsakuje, nemusíte dlouho čekat a můžete se hned po namazání oblékat. 


Hydratace

Krém je určen pro suchou pleť, a proto hydratace, kterou pleti přináší je dost vysoká, ale myslím si, že hodně suché pleti hydratace stačit nebude. Spíš bych řekla, že je vhodný pro normální až sušší pleť, která je více namáhaná např. počasím. Já sama mám normální pleť, vůbec ne vysušenou a přitom mi tělové mléko sedlo perfektně. Tělové mléko také slibuje 24 hodinovou hydrataci pokožky a musím říct, že krém to vážně zvládá! Když se po sprše namažu a jdu hned spát, tak ráno pleť vypadá vláčně, jako bych se právě namazala a dokonce tělo i jemně voní. Známky hydratace jsou vážně znát i druhý den večer.


Balení (velikost) a cena

Nivea Smooth Milk se prodává ve dvou velikostech a to v balení po 250 ml a po 400 ml. Cena za menší balení je okolo 120 Kč a to větší se prodává za cca 180 Kč. Co vidím jako nevýhodu je to, že mléko docela rychle ubývá a je brzy vypotřebované. Řekla bych, že za necelý měsíc používání bylo pryč.

Celkové hodnocení: 4,5/5



Značka: Nivea

Velikost: 250 ml nebo 400 ml

Cena: od 100 Kč

Dostupnost: většina drogérií



Já toho tělové mléko hodnotím velmi pozitivně, vyhovuje mi jemná, nevtíravá vůně, rychle vsakování a to, že je na pleti hydratace vážně vidět a pleť vypadá zdravěji. Jako jediné mínus tohoto výrobku shledávám to, že rychle ubývá a je rychle vypotřebovaný.



M.

Žádné komentáře:

Okomentovat