sobota 23. srpna 2014

OOTD – V hadí kůži

Krásné sobotní ráno Všem,

dnes vám přináším ukázku mého již staršího outfitu. Tento velice jednoduchý a pohodlný oděv jsem zvolila, když jsem, ještě v době hezkého a teplého počasí, jela k Maru na kole. Když je hezky, tak vždy dávám přednost sednout na kolo a projet se na cyklostezce podél naší řeky Moravice. Cesta to není nijak dlouhá, těch 6-7 km zdolám většinou mezi 15-20 minutami. Záleží teda podle toho jak silný protivítr mi vane a že mi vane vždy, snad ani nemusím dodávat :D 

Tentokrát jsem zvolila na svůj „cyklovýlet“ vzdušné bavlněné šaty s hadím vzorem z H&M, které mám již nějaký ten rok. Nazula jsem super pohodlné bronzové balerínky z F&F a nezbytnosti hodila do malé hnědé kabelky z Orsay a mohla jsem vyrazit. Z doplňků mám na sobě pouze zlato-bronzový náhrdelník z Gatu a bílo-zlatý páskový náramek z ebay. Vše jsem tedy ladila do teplých zlato-hnědo-bronzových tónů, které mám velice ráda. Mám totiž pocit, že mi krásně podtrhnu mé letní opálení.


A v čem výletujete vy? 

Radu

12 komentářů:

  1. V šatech už jsem na kole taky párkát jela :D, vždycky ostatní tak divně čučeli. Ale nejčastěji jezdím kraťasy nebo legíny + tričko :) Moc se mi líbí ta kytička ve vlasech
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem už zvyklá, že ne mě lidi čumí :D Ale co, já jezdím v šatech ráda. Kytička ve vlasech byl spontánní nápad, když jsme našly hezký růžek právě s rozkvetlými růžičkami :)

      Vymazat
  2. Na hadí vzor mám slabosť, preto šaty chváááálim :) Ale mňa hrozne zaujal účes!!! Mne by to nedržalo takto pohromade ani 5 minút :(
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Já obecně mám vzory i zvířecí moc ráda. Na tomto účesu je právě super, že čím je ledabylejší a volnější tím vypadá líp :) Zadní část musím sice jistit pinetkami, ale jinak mi drží dobře. A hravě zvládá i větrnou jízdu na kole :D

      Vymazat
  3. Ne všem sluší zvířecí a konkrétně hadí vzory, ale tobě sluší a moc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, v tomhle jezdíš na kole?? :O :) Je to moc hezké, ale na kole si to dost dobře neumím představit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, šaty jsou pohodlné, vzdušné a nekrčí se. Pro mě na kolo ideální, ale chápu, že ne každý se cítí jezdit na kole v šatech.

      Vymazat