neděle 6. července 2014

Rtěnky v letních barvách od značky Famous

Krásné ráno,

dnes bude řeč o značce dekorativní kosmetiky Famous. Značka je velmi oblíbená mezi blogerkami zejména kvůli jejich paletkách očních stínů, které jsou velmi pěkně barevné i kvalitní a za super cenu. Já se dneska paletkama zabývat nechci, ale představím Vám rtěnky této značky, nejsou tak populární, jako jejich paletky - a já se ani nedivím. Proč? To se dozvíte v samotné recenzi... 

To, že od téhle značky vlastním tři rtěnky Vám už prozradila fotka, ale já začnu první obalem a k barvám a kvalitě rtěnek se postupně dostaneme.

Obal

Obal rtěnky je z klasického černého plastu opatřeným výrazně růžovým nápisem. Kombinaci těchto dvou barev mám ráda, takže se mi tento obal docela líbil, ovšem po pár použitích a nošení v kabelce se nápis úplně ošoupal a to se mi nelíbí. Působí to nečiště a odbytě.  Na vršku rtěnky se pod odklápěcím víčkem skrývá zrcádko a balzám na rty ve stejné barvě jako je rtěnka. Nápad je to vážně skvělý. Na spodní straně "šroubování" rtěnky se skrývá nálepka v přesné barvě rtěnky, což také oceňuji při uskladnění rtěnek. Rtěnky jsem moc nepoužívala a i přes to, se mi už ta neonka v odstínu Spot Light zlomila a nejde šroubovat.




Barvy

Já jsem si vybrala tři docela výrazné odstíny rtěnek a to zářivou světle růžovou v odstínu Goddess, pak oranžovku s názvem Pillow Talk a nakonec sytě fuchsiovou v odstínu Spot Light. Barvy rtěnek Lip Addict jsou velmi výrazné a moderní a na své si příjde asi každý. Barvy jsou syté i při nanesení, odpovídají přesně barvě na spodní straně rtěnky.

Goddess

Pillow Talk

Spot Light
(všechny rtěnky jsou vyfoceny po pořádném promaštění rtů balzámem)

Konzistence

Rtěnka je krémová, ale kupodivu zvýrazňuje každou šupinku, i vrásku. Nejlepší je ta nejtmavší v odstínu Spot Light, ta nezvýrazňuje nedokonalosti tak moc, jako ostatní dvě. Já nemám vůbec suché rty a žádná jiná rtěnka mi tak škaredý vzhled rtů neudělala, takže jsem docela zklamaná, bez použití balzámu "dospod" nejdou rtěnky použít a vypadají vážně děsně. Ale pokud rty pořádně balzámem promastíte, tak se výsledek dá zachránit a rty i barva budou vypadat pěkně.

Výdrž

Výdrž rtěnek je docela slabá. Řekla bych, že výdrž bude tak ty 2 hodiny.  Barva se na rtech postupně ztrácí, ale do přirozena, nemáte nikde různé fleky a jiné barvy, ani se nerozpíjí, takže pak nevypadáte jako klaun.

Balzám

Ten je na rtech moc příjemný, je ve stejném odstínu jako rtěnka, jen intenzita je menší, vážně balzámová. Balzámek voní sladce asi karamelově. Příjde mi na celé rtěnce, jako to nejlepší.


Horní řada balzámy (zleva) - Goddess, Pillow Talk, Spot Light, dolní řada rtěnky (zleva) - Goddess, Pillow Talk, Spot Light




Celkové hodnocení: 2,5/5

Značka: Famous
Cena: 4,99 Liber, ale často seženete v akci za 2,49 Libry, u nás většinou dostupná za 159 Kč.
Dostupnost: pouze na oficiálním britském eshopu tady nebo u nás např. na eshopu Galaxie přání.

Celkové hodnocení rtěnky nedopadlo moc dobře, a to především kvůli chabé výdrži na rtech a také kvůli tomu, že bez použití balzámu na rty pod rtěnku, stanou se z pěkných mladých rtů, rty staré babičky. Barvy se mi líbí, nápad se zrcadýlkem a balzámem taky.

Jakou zkušenost se rtěnkami Lip Addict máte Vy?

M.

15 komentářů:

  1. Slyším o nich poprvé. Škoda té výdrže, protože jinak by to mohly být opravdu pěkné barvičky a taky ten nápad se zrcadýlkem je roztomilý :)
    Zvu tě na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy to jsou krásné, proto jsem je kdysi při nějaké objednávce hodila do košíku. Jak mi přišly byla jsem nadšená, všechno vypadalo super, ale postupně jsem začala přicházet na ty jejich "vady" - špatné obaly, rychle ošoupané nápisy a nakonec ta chabá výdrž.

      Vymazat
  2. Ale ten odstín Pillow je krásný, tomu bych snad odpustila i tu mizernou výdrž:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva je to krásná, ale když pod ní nedám balzám, tak vypadá divně, je taková hrudoková a nejde nanést rovnoměrně.

      Vymazat
  3. Se značkou zkušenosti nemám, ale rtěnky mají krásný odstíny. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny jsou fakt moc pěkné, ale výdrž je fakt bída.

      Vymazat
  4. Škoda, že nejsou už tak kvalitní, protože odstíny mají vážně krásné :) Ale od Famous mám tvářenku a ta je vážně dokonalá!
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenku mám taky a není špatná, řekla bych spíš tak lepší průměr, mám lepší tvářenky i horší. Ale mám i bronzer a ten je naopak úplně skvělý. Měla jsem i paletky očních stínů, ale i když jsem měla pod stínama bázi, tak po promnutí oka jsem vypadala jako Alice Cooper.

      Vymazat
  5. Skúsenosť s touto značkou zatiaľ nemám, ani ma nejako neláka. Ale keď verím, že určite má aj svoje skvelé produkty, aj keď rúže to asi nebudú, napriek tomu odtiene sú dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja tehda objednavala, kdyz me chytl amok pri uceni na statnice. S chladnou hlavou bych si neobjednala asi nic.

      Vymazat
  6. Tak ta první má náádhernou barvičku :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy jsou krasne, ale to je tak jedine, co muzu pochvalit.

      Vymazat
  7. Mám ji v odstínu 5. Strašně moc se mi líbil obal, který mě ovšem hned zklamal. Že se do týdne nápis sešoupe s tím jsem počítala, to je téměř u všech výrobků, ale čekala jsem lepší viditelnost zrcátka, to jako docela po**. Ale obal je to na první pohled nádherný. Krásně voní po vanilce, ale přijde mi to jako levná drogerková rtěnka za doby našich maminek. Zalézá mi do vrásek a je taková pro mě nic moc. Tak zkusila jsem, ale příště nekoupim.

    OdpovědětVymazat