úterý 24. června 2014

UltimateChic mají 1. narozeniny, ale dárek poputuje k Vám! UKONČENO

Krásné slunečné ráno,

rok se s rokem sešel a už jsou tady první narozeniny našeho blogu! Dneska, když píšu tenhle článek, přemýšlím o našich blogových začátcích - loni asi měsíc před založením blogu, jsme s Radu uvažovaly, jestli má smysl vůbec blog zakládat, jestli nás někdo bude číst. Ale když jsme se nakonec k blogování dostaly, radovaly jsme se z každého čtenáře, který nám přibyl, z každého komentáře či emailu, které jsme od Vás, našich milých čtenářek dostaly. A protože náš blog by bez Vás nemohl existovat, rozhodly jsme se, že Vás za Vaší přízeň náležitě odměníme a to další soutěží!


Ani tentokrát pro nás nebylo jednoduché vybrat dárek, který by Vás potěšil, ale nakonec nám došlo, že když nás čtou především kosmetické nadšenkyně, tak chybu neuděláme s Benefit kitem. Výrobky, které kity od Benefitu obsahují, snad využijí každé z Vás. Nejuniverzálnější, ze všech jejich sad, se nám zdál kit Sugarlicious, který by měl sedět každému barevnému typu.




A teď k pravidlům soutěže!

Podmínky:

1. podmínka: Odpovězte do komentářů na soutěžní otázku, která zní: Kolik kusů dekorativní kosmetiky vlastníme obě dohromady? (celková suma našich kosmetických sbírek bez laků na nehty)

Celkový počet dekorativní kosmetiky jsme sečetly k včerejší půlnoci a cenu vyhraje ta nebo ten z Vás, kdo se nejvíc přiblíží reálnému stavu našich kosmetických sbírek. Pokud bude "výherců" se stejnou odpovědí více, vybere obdarovaného již známý random.

2. podmínka: Uveďte do komentáře Váš email, abychom Vás mohly o výhře informovat. Komentáře bez uvedeného emailu, budou ze soutěže vyřazeny!

3. podmínka: Sledovat náš blog přes gfc nebo facebook a uvést nick/jméno pod kterým nás sledujete.

+ pokud budete sdílet naši giveaway na Vašem blogu nebo na facebooku, můžete si za každý druh sdílení přidat jeden komentář s dalším tipem a odhadem množství naší dekorativky. Tudíž každý máte možnost přidat až 3 komentáře k soutěži. Nezapomeňte ani v dalších komentářích uvést jméno a odkaz kde sdílíte.


Soutěž bude trvat 14 dní, tudíž výherce oznámíme na blogu v úterý 8. července.

Tohle bude k dnešnímu článku všechno a nám nezbývá než Vám popřát hodně štěstí v soutěži! :-)

M&R

117 komentářů:

  1. gfc Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    To je pro mě hodně složitá otázka,tipování mi moc nejde,ale zkusím to. Tak kolem 145 kousků? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji pres GFC jako Charmedka
    To je tezky, tipuji tak 170
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Monika
    taak ja tipujem 156
    monikaskvorakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Brunwen
    Tipuji 235.
    stonava(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: Dominika Soukupová
    Myslím že 163? :D
    domka.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Michaela LadyTwig
    mhxx@seznam.cz a tipuju tak 285! :)

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Luciášková
    lusy.en@seznam.cz
    Můj tip je 323 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk
    tak okolo 162 neviem :D

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Pavla Holoubková
    e-mail: pavla.holoubkova19@gmail.com
    můj tip: 237

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Kristýna Eliášová
    kika.eli@seznam.cz
    Já tipuju 180 :)

    OdpovědětVymazat
  12. Holky, vše nejlepší!!?
    Jste moje oblíbené blogerky, takže Vám přeji víc a víc čtenářů.
    Já tipuji cca 300 kusů, když to vezmu podle sebe a jsem sama neblogerka, tak Vy dvě dohromady, to určitě nebude malá sbírka:)))

    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych typovala tak 290 kousků?
    dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. :D jezis maria taka naaadherna cena a tak zla otazka
    tipovanie mi nikdy neslo ,ale tak skusim no
    obe dohromady ? jaaj typujem velmi hrubo pretože ja mam hrozne vela kozmtiky okolo 70 leskov a tak a kedze ste aj vy blogerky ja neviem :D spolu okolo 400kusov , dajme tomu 415-20 (mozno som to dost prehnala co :D )
    ale skusim stastie no ja neviem :D
    sledujem vsade dlho dlhocizno :) n.princess@azet.sk
    sledujem cez tento ucet a fb Nikola Benková

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612?ref_type=bookmark
    tu zdielam moja stranka
    n.princess@azet.sk
    390

    OdpovědětVymazat
  17. :) tak ja tipnem aj keď kto vie :) 244
    GFC/fb Andrea Žuravčikova

    andreazuravcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Nikola Guzmicka
    fuuuu to je ťažká otázka....tipujem tak okolo 333
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Tak já budu skromnější a tipnu si kolem 100 :)
    GFC: patricie@houzva.cz
    patricie@houzva.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, sleduju přes GFC jako Haňule Strakovic. Já si tipnu 378 kusů.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. To je velmi krásný soutěžní dárek.
    Nemohu soutěžit,neznám odpovědi, jsem zde poprvé, jen jsem chtěla ocenit, že jde opravdu o úžasnou kosmetickou vychtytávku a 3 x hurá tomu, kdo to získá :o))

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji přes GFC jako slovakovairca95
    Email: slovakovairca95@seznam.cz
    Je těžké si tipnout :D tipuju tak 296 :)

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji přes GFC jako Micha(e)la.
    Email: mipeli@centrum.cz
    A tipuji 302 kousků kosmetiky.

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné narozeniny přeji! Jsem ráda, že jsem objevila blogerky "tam od nás" a cítím takové nějaké spiklenectví, když vás čtu ;). Myslím, že vaše sbírku obsahují dohromady 327 kousků a přeji, ať se vám rozrůstá podle přání ;).
    Sleduji přes GFC pod tímto profilem a email je svetpodleeveliny(snecek)gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  25. Teeeda zapeklitá otázka ale za tu cenu, proč dávat lehkou že ?:))))) No tipuji že to bude dohromady 315 kousků.
    email - jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. tipuji 205 produktů :)
    sleduji přes GFC jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. sdílím na FB: https://www.facebook.com/LoverOfAccessoriesBlogspot/posts/541920769247111
    a můj druhy tip je.. 275 kousků:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. tipuji 366 kousků :)
    Sleduji jako zuzz-makeup nebo zuzz make-up blog na FB
    zuzajda001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 274
    ervulenka@seznam.cz
    gfc ervulenka

    OdpovědětVymazat
  30. výhra je fakt perfektní, ale ta otázka je zákeřná :-D já zkusím 158 :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. přeji krásné narozeniny a vybraly jste opravdu krásný dáreček :)) halvně přeju spoustu skvělých nápadů na články a také spoustu skvělých čtenářů :))
    já tipuji 228 :))
    aliceinwonderlandcz(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  33. Hádám tak 238? schválně jsem si šla přepočítat i svoje šufle na porovnání :D

    K úspěchu na blogu samozřejmě gratuluji a doufám, že vám nadšení vydrží i do budoucna :)
    monikahyblova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. m.drastikova@seznam.cz
    TyPUJI kolem 120 :)
    GFC: Marťul cz

    OdpovědětVymazat
  35. kolodziejova.L@seznam.cz
    tipuji 176 kusů :)
    GFC : Lucie K

    OdpovědětVymazat
  36. juliekrocova@seznam.cz
    fb: Julča Kročová

    Tipuju si 145 kousků :)

    OdpovědětVymazat
  37. Přeji všechno nejlepší a hodně dalších čtenářů ;)
    Sleduji přes GFC a můj typ je 151.
    luckaopatrilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Též se přidávám ke gratulaci a přeji i nadále všechno nejlepší a plno dalších úspěchů s blogem, spousty čtenářů ;).
    Sleduji přes gfc: Nechvatalova9, myslím, že i fcb: Lenka Nechvátalová
    Nechvatalova9@seznam.cz
    Tipuji 257 kousků :))

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, tipujem tak 180 :-)
    sistershoods@gmail.com
    Jinak moc gratulujeme :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Taak já řeknu 328 :)) zkusila jsem si představit všecny ty makeupy, pudry, stíny, palety, řasenky, rtěnky.. snad jsem moc nepodcenila dvojitý arzenál :)
    kristyna.gabrielova@gmail.com a sleduji na fb jako Kristýna Rudolfská

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduju přes GFC jako Runa Ars. :)
    Gratuluji k výročí a tipuji 405 ks. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Sdílím na FB - https://www.facebook.com/mitinka/posts/10201916625908320 a druhý tip je 279 ks. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Siimaa
    kovarikova26@seznam.cz
    Těžká otázka, ale zkusím 289? :D

    OdpovědětVymazat
  44. Woooow, tak to je síla, téhle GA se prostě musím zúčastnit. :3
    Jinak blbne mi blogger, takže sleduju na FB jako Verča Gavlasová,
    e-mail: gavlasovav@seznam.cz

    A co se týče počtu dekorativní kosmetiky, tak to je opravdu těžké. Snažila jsem se spočítat tu svou bez laků a dospěla jsem k nějakým necelým sto kusům. Ale počítám, že jich máte ještě daleko více. :D
    Takže tipuju:
    335 kusů

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj :) Krásna cena cena :)
    Sledujem ako Dominika Grešová :)
    yourdominica@gmail.com
    Húfa, ťažká otázka :) 229

    OdpovědětVymazat
  46. Super! tipuju 312 :)
    Sleduju na fb - Adélka Nohelová
    adela.no@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. 421
    gfc radoslava
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Přeji hodně úspěchu alespoň takového, jako doposud a ať vás to hlavně baví! :)
    sleduji přes gfc jako Michaela Mikolášková a mail misamikolaskova@centrum.cz a na kusů kosmetiky tipuju tak na 340

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
  49. Dekorativky: 372,5 :D
    Sleduju jako Elisa Beth
    elisabeth.izabella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj! :) já tipuju tak 274 kousků :). Sleduju vás přes gfc jako Magda Laleitr :). Můj e-mail je laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com

    Tipuji 331 kousků. ;)

    OdpovědětVymazat
  52. Zapeklitá otázka :-D
    Tipuji 190 kousků :-P
    GFC: Romča R.
    Email: rajrom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. výhra vypadá skvěle, tipuji vás na 726kousků :)
    cosmeticsandthings@seznam.cz
    gfc cosmeticsandthings

    OdpovědětVymazat
  54. Ja to tipujem na 690-720 kusov dekoratívnej kozmetiky :) Možno som to prestrelila no uvidíme :D
    Sledujem cez FB ako Katarína Kačuriková
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. pridávam Komentár za zdieľanie tu: https://www.facebook.com/katarina.kacurikova
    katarina.kacurikova@gmial.com

    OdpovědětVymazat
  56. Já nevím přes co sleduju, mám vás v Bloggeru ve čtečce, stačí to? :))

    Jinak můj tip na kosmetiku: 170.

    a mail: in-your-face@centrum.cz

    A jinak opradu krásná cena, úplně mě nadchla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto nám to úplně stačí. Děkujeme, jsme rády, že se cena líbí :)

      Vymazat
  57. Tipuji 295 kousků :)
    gfc: evey
    email: evusinka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Tipuju tak 250 kousků :)
    gfc: Katy Tichá
    kaci.ticha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ahojte :) GFC- Dasa Frantova
    dasafrantova(zavinac)gmail.com
    tipujem 354 kusov :)

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, sleduji na Facebooku - Klára Packová
    klara.packova@seznam.cz
    tipuji 425 kousků :)

    cena je naprosto dokonalá, tak budu doufat, že budu nejblíž :)

    OdpovědětVymazat
  61. sledujem ako mona recenzie
    hmm keďže sa jedná len o dekoratívnu a nie pečujúcu kozmetiku, tak si myslím že 176 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a môj mail mona.recenzie@gmail.com som zabudla :D

      Vymazat
  62. Sleduji pravidelně jako Sedmikráska. Mail: USedmikrasky@seznam.cz. Tipuji 203 kusů.

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji jako Petra Bartáčková mail: petralifechannel@seznam.cz
    Tipuji okolo 247 Kusů =D =D

    OdpovědětVymazat
  64. Sleduji jako Pandička Vendy :)
    Typuji že dohromady by jste mohli mít kolem 387 kousku.
    Pandicka.vendy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduju jako The Lizz :) eliska-krizova@seznam.cz
    Děkujeme za giveaway ♥ Můj odhad je 439 :D

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduji jako Tereza Dornová :P Vy dvě budete mít kosmetiky určitě hodně, ale řeknu číslo, co tu ještě není, nebo jsem si ho nevšimla ;) takže za mě 365 :) můj mail je dornicka126@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj, tak já tipuju 374!
    respectka@gmail.com ...
    (já se radši neodvažuju všechno sčítat, musela bych si jít pak hodit mašli :D)

    OdpovědětVymazat
  68. AHoj, sleduji přes Google.
    Tipuju 374 ... (a bojím se sečíst doma svou kosmetiku, musela bych si jít hodit mašli... :D)
    respectka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Tak 412 kousků?
    Sleduji jako Lucie Blitzen
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. gfc - Mar Ťa
    tipuji 270
    belieberka2510@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ještě jsem sdílela na FB stránkách blogu zde: https://www.facebook.com/fashionpicnicblog?ref=hl&ref_type=bookmark
    a další můj tip je 267 kusů. :)

    mail: gavlasovav@seznam.cz
    FB: Verča Gavlasová

    OdpovědětVymazat
  72. Jejda to je krááásná soutěž! :)
    janescolours@gmail.com

    a tipujuuuu 183 :)

    OdpovědětVymazat
  73. Tipuji tak 481 ks.
    sleduji jako Jana Vojtova
    mail: vojtova.jana76@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. No tak to jsem zvědavá, do těchto sčítání se raději neopouštím, ale Vás tipuji tak na 389!
    crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Môj tip: 444 kúskov :)
    GFC: Aknelka (akurát, že to tu zobrazuje celé meno Lenka Grešková)
    aknelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. GFC: Anežka
    FB: Anežka Koroze

    tak já tipuju 317:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Takže....

    1) hádám, že dohromady dáte cca 305 ks :-)
    2) mikrosvetbyellen@gmail.com
    3) FB: Lenka Cigánková

    Jinak samozřejmě obrovská gratulace vám oběma, holky :-)

    OdpovědětVymazat
  78. Děkuji za pozvání :)
    Gfc Lenka ButterfliesDream
    1. tipnu si 273
    2. bdreams@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. odhaduji 350
    e-mail: pavlatomko@seznam.cz¨
    FB: Pavla Tomková

    OdpovědětVymazat
  80. 1.) tipuji tak 316!
    2.) e-mail- katka.hermochova@seznam.cz
    3.) FB: Evelina Linková
    Snad se mi poštěstí! :) :D

    OdpovědětVymazat
  81. Tipuji tak 150, i když i to je hrozně moc :D jestli vyhraju, pak byste se nad tím množstvím měli asi zamyslet :D
    calwen.cz@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. 1. GFC- Withthegirl Adý
    2. e-mail- adelka.holikova@email.cz
    3. myslím si tak okolo 300 kousků ;)

    OdpovědětVymazat
  83. A ještě do třetice - sdílím kromě blogu ještě i na soukromém FB profilu https://www.facebook.com/verca.gavlasova
    gavlasovav@seznam.cz
    sleduju na FB jako Verča Gavlasová

    tipuju 452. :P

    OdpovědětVymazat
  84. GFC: Zdenka
    monika.svitacova@gmail.com
    Typujem okolo 200? :)

    OdpovědětVymazat
  85. skvělá giveaway! tipuju 300 ks :) sleduju jako mnauu na gfc:)
    krysiik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  87. Tipuju 217 ks :)
    sherbatsky@seznam.cz a sleduju jako Anetátor Anetátorový

    OdpovědětVymazat
  88. Tak 137ks..:)
    Sleduju jako Petra Havelková..
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. 299 :)
    gfc Kristýnka
    mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Moc krásná giveaway :) No tak já si tipnu 357 kousků :)
    hedwica@centrum.cz
    sleduji jako Hedwica S.
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  91. tipuji 272 kousků
    grifuel@seznam.cz
    sleduji jako Denisa Svobodová :)

    OdpovědětVymazat
  92. FB: Kate Dreamov
    tipujem 324 kusov :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  93. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  94. Omlouvám se, přdchozí komentář jsem smazala (zapomněla jsem na mail) ale nějak mi to tu celé blbne, tak prosím kdyžtak berte jen jeden komentář...

    Tipuji 315 :-)

    mail: cosmetic.jam@gmail.com

    Sleduji přes GFC.

    OdpovědětVymazat
  95. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  96. A protože tuhle sadu mám vysněnou hodně dlouho a soutěž je báječná, tak sdílím ještě na svém blogovém FB zde, na zdi:

    https://www.facebook.com/CosmeticJam?ref=hl

    a mým dalším tipem bude.... číslo 268!

    mail: cosmetic.jam@gmail.com
    (ano, opět jsem to zblbla výše a zapomněla mail....asi mi už moc mozek nejede takhle v noci, omlouvám se.)

    OdpovědětVymazat
  97. Sleduji jako Lucy Enne (GFC)
    Líbí se mi číslo 284, tak zkusím štěstí :D
    luciath483@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj, sledujem ako Siu Peackapples
    a tipum 350 ks :)
    peackapples zavinac gmail com

    OdpovědětVymazat
  99. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  100. GFC: Karolína Furmánková
    karolfurmankova@hotmail.com
    tipuju tak 348 kusů:D

    OdpovědětVymazat
  101. Nádherná Giveaway!

    Tipuji tak 400 ks :)
    gfc: ivisan
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. + sdílím na fb: Ivi San
    Tipuji tak 350 kousků :)
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. GFC: Maillot Rosa
    FB: Andrea Vaňková
    vankovandrea@seznam.cz
    217 ks :)

    OdpovědětVymazat
  104. Tipuju 327 :) Sleduju na fb jako Kamila Ostružinová.
    KamkaK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. GreenMagritte
    greenmagritte@gmail.com
    Já myslím, že tam 267 :)

    OdpovědětVymazat
  106. gfc: Karin Chovanová
    email: karinchovanova@gmail.com
    Myslim si že 274 ks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. promiň, ale soutěž je již dávno ukončena a vyhodnocena

      Vymazat