pondělí 30. června 2014

Holografický topper z limitky Haute Future od Catrice

Hezké pondělí děvčata!

Dneska, na začátek týdne, Vám ukážu jeden výrobek ze současné limitky Haute Future od Catrice, a to holografický topper. Limitka je v prodeji asi 14 dní a já tento topper ulovila hned po tom, co se limitka v Rossmannu objevila. Od té doby jej pravidelně používám, abych Vám mohla dopřát recenzi a pokud Vás výrobek zaujme, tak si jej ještě na základě mé recenze pořídit.


Začnu tedy od toho, co to vlastně holografický topper je - jedná se o tekutý rozjasňovač, s holografickými částečkami, který je možno použít jako klasický rozjasňovač na tváře, pod obočí apod. nebo také k dosažení třpytu přes oční makeup nebo na rtěnku.

Já jsem si topper pořídila především k nanášení na oční stíny a dodání očnímu líčení jiného švihu. 

Líčení bez topperu

Topper má velmi luxusní balení, jako nějaká  high end kosmetika, je zabalen do skleněného flakónku s kapátkovým dávkovačem. Balení obsahuje 5 ml tekutiny. Přiznám se, že topper zatím zkouším 14 dní a bohužel docela rychle ubývá, ale to je z negativ všechno. Topper dodá vážně pěkný holografický efekt, jak se můžete na fotkách samy přesvědčit. Nezkracuje výdrž očních stínů ani se efekt v průběhu dne nevytrácí. 


Swatche různých očních stínů - dvojice vždy vlevo bez topperu, vpravo s topperem (na slunci)

Swatche různých očních stínů - dvojice vždy vlevo bez topperu, vpravo s topperem (ve stínů)

Dnešní recenze je velmi krátká, tak Vás aspoň zásobím velkým množstvím fotek. Tak se kochejte ;-)

Líčení s topperem 




Co říkáte na tento topper od Catrice? Půjdete si pro něj nebo něco jiného z limitky Haute Future?

M.

18 komentářů:

  1. Uááá, no tak ten je boží:) Jaká je cena? U nás bohužel Catrice stojan stále není.
    A ještě jeden dotaz, nevyzkoušely jste již čirou náhodou nové fluidy od Dermacolu? Docela dost mě lákají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, cenu jsem zapomnela uvest. Topper stal 105 kc. Takze fakt levny :-) ja jsem ty fluidy zkousela jenom v drogerce a moc jsem nadsena nebyla. Nezaujaly me. Ale mrkni na blog k Nicce z Fashion Picnic. Mela o nich vcera vycerpavajici clanek i s fotkama.

      Vymazat
    2. Už jsem se mrkla,myslím si, že ta růžová verze nebude vůbec špatná, takže asi do nich půjdu, možná i do toho zlatého:)))

      Vymazat
    3. Však záleží na každém, mě ty fluidy nějak nezaujaly ;)

      Vymazat
  2. No tak to musím říct, že to vypadá docela dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělý nápad, který ozvláštní i obyčejné líčení.

      Vymazat
  3. Jé, tak to je povedená věcička, o které jsem doteď vůbec nevěděla! :) Super recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ty vychytávky z Catrice limitek a vůbec všechny výrobky od Catrice hrozně ráda. Navíc cena kolem 100 za dost kvalitní produkty.

      Vymazat
  4. tak o tomto pocujem uplne prvykrat! vyzera to super!


    Pozyvam na letnu Sally Hansen a Oriflame giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ten topper objevíš u Vás v drogérce, určitě na něj mrkni. Ten holografický efekt je úžasný.

      Vymazat
  5. Páááni, to vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Maru, souhlasím, ten topper je boží. Ale na oční stíny o fous víc, než na tváře nebo lesk u rtěnky :-)
    Já si ho taky pořídila, koupě vůbec nelituji a kdyby už u nás nebyl vybraný, šla bych dokoupit i druhou lahvičku, protože tohle se neztratí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho právě používám především na oči :-) na tváře preferuju pudrové rozjasňovače a rtěnky mám radši matnější :-) Ale jsem vážně nadšená, kdyby i u nás nebyl vyprodaný, tak si koupím ještě jeden.

      Vymazat
    2. Tyjo, já pořád chodím kolem toho plného stojanu, já vzala kdysi jedny koule a jeden lak a mám dojem, že od té doby nikdo nic nekoupil :-D tak asi v Praze ve středočeském kraji o to není zájem nebo co :D

      Vymazat
  7. Vypadá pěkně, ale rovnou jsem to odsoudila s tím, že bych to stejně nepoužila...a asi jsem měla dobrý úsudek. Ne snad, že by se mi nelíbil, ale jednak si říkám, jak se aplikuje? Na prst a tím pak na oko? Určitě bych si pak svůj výtvor zničila, jak se znám. No a myslím, že bych měla jen takové to původní nadšení a pak by mi tu ležel a nakonec bych ho někomu darovala.
    Každopádně je zajímavé, že nic podobného jsem u žádné další značky nikdy neviděla. To si pak i někdy říkám, že k tomu asi mají nějaký svůj důvod, a nebo je to super skvělá inovace. (?)

    OdpovědětVymazat