středa 4. června 2014

DREAMLUMItouch rozjasňující korektor od Maybelline



Hezký den děvčata,

při psaní dnešní recenze jsem si uvědomila, že na našem blogu ještě žádný řádný článek o korektoru nebyl, jen pár zmínek, ale nikdy jsme žádnému maskovači nevěnovaly prostor v samostatném článku. Takže dneska přišla řada na rozjasňující korektor DREAMLUMItouch od Maybelline.


Dneska opět začnu klasicky obalem – korektor je ve šroubovacím peru se štětečkem, ze kterého po zatočení konce pera začne produkt sám vylézat a následně jej štětečkem rozmažete. Obal se mi líbí, je praktický a tato možnost aplikace mi plně vyhovuje.


Teď je čas řešit ty více podstatné vlastnosti korektoru a to: barvu, krytí, výdrž, slévání do vrásek a „názvem slíbené“ rozjasnění.

Můj korektor je v nejsvětlejším odstínu a to 01 Ivory


Barva korektoru v průhledné části pera vypadá jako světle béžová s teplým nádechem, ale při nenasení na ruku se změní v docela oranžovou. Barva rozhodně není vhodná pro bledulky se světlou, porcelánovou až průhlednou pletí. Na ně bude barva vždycky hodně tmavá. Myslím si, že nejsem až tak bledá, ale pro mě je tenhle korektor vhodný až po tom, co se aspoň trochu opálím, což už je teď a můžu korektor zase začít používat. Ač barva vypadá hodně nepřirozeně, dá se docela hezky rozmazat do ztracena a není to až taková oranžáda.


Krytí je spíše nižší, hodně výrazné kruhy pod očima (na které jsem korektor chtěla), s ním spíše ztlumíte, ale úplně zakrýt nepůjdou. Výdrž korektoru je dobrá, pěkně vydrží celý den a nikam se neztrácí, dokonce se ani neslévá do vrásek a drží tam kde má.


Ale to rozjasnění, to se nějak nekoná. Nedokážu posoudit rozdíl mezi DREAMLUMItouch korektorem a běžným korektorem a to rozjasnění prostě nevidím.


Korektor má cca 5 ml, bohužel jsem velikost nedohledala, štítek s informacemi o výrobku, již nejde přečíst. A abych nezapomněla dodat, tak u nás jej pravděpodobně nekoupíte – mi jej dovezla kamarádka z Německa cca za 200 Kč.

Celkové hodnocení: 2,5/5

Značka: Maybelline New York
Cena: cca 200 Kč
Velikost: cca 5 ml
Dostupnost: v zahraničí, např. Německo

Pozitivně hodnotím především výdrž a to, že nezalézá do vrásek ani nezvýrazňuje nedokonalosti. Bohužel ostatní mé představy, především jako dostatečné krytí a rozjasnění kruhů pod očima korektor nezvládne.

Jaký korektor  mi na kruhy pod očima doporučíte?

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat