pondělí 2. června 2014

Balzámortěnka Xperience Sheer Gloss Balm od Max Factor

Krásný den holky,

když jsem hned ráno psala dnešní článek o mé znovu objevené balzámortěnce od Max Factor, tak mi došlo, že od této značky jsme tu vlastně ještě žádný výrobek neměly! A já sama jsem taky úplně zapomněla, že jej mám - našla jsem jej nedávno úklidu v jedné z mých kabelek. A to bylo radosti, protože tenhle balzám mi byl každodenním společníkem až do doby než "jsem ho ztratila".


Balzám vlastním v odstínu 08 Pink Opal a můžete jej sehnat ve většině drogerií, kde prodávají značku Max Factor a cena je okolo 200 Kč.

Než začnu bezmezně jásat jak je balzámortěnka úžasná, tak svým kritickým okem zdrbnu obal, který se mi vůbec nelíbí. Balzám je v černé otočné tubě s průhledným vrškem. Vypadá to fakt nepěkně. Akorát musím pochválit potisk, který ani po půlroce denního nošení v kabelce "navolno" není seškrábaný.


Z obsahu tuby ale musím jásat! Jedná se o docela výrazně zabarvenou balzámortěnku, ta moje je v barvě hnědého cukru, trochu nude a trochu do meruňkova. Barva obsahuje větší třpytky (stříbrné) třpytky, které jsou ale po nanesení decentní a nebiji do očí.

Konzistence je spíše tužší, ale i tak balzám krásně barví. To, že je balzám hutnější konzistence má za důsledek, že mi ani při pravidelném používání (vážně asi půlroku) ubyl tak o půl cm. Takže bych řekla, že se tohohle Max Faktoru jen tak nezbavím :-).

Výdrž na rtech není tak dlouhá jako u klasických rtěnek, ale tak dvě, tři hoďky dá v pohodě, i když pijete. Jídlo nezvládne, ale přece jen to od balzámu nikdo nečeká.

Hydratace rtů je po použití skvělá! Balzám má obsahovat bambucké máslo a mangový olej. Je poznat, že si na rty nepatlám ropu, ale přírodnější produkt. Abych nezapomněla dodat, balzám má SPF 10, což já u produktů na jemnou kůžičku rtů vždycky ocením.

Vůně balzámortěnky je trochu nudná, pudrová vůně.

Celkové hodnocení: 5/5

Značka: Max Factor
Velikost: 3,6 g
Cena: cca 190 Kč
Dostupnost: většina drogérií

Tento balzám spolu s mým oblíbeným Babylips se stal mou stálicí v kabelce. A neexistuje, abych aspoň jeden z nich neměla s sebou. Líbí se mi docela výrazná barva i jemný třpyt. Také je výhodou, že balzám na rtech vydrží a nemusím jej pořád přetírat. Na to všechno zvládá skvěle i hydrataci, proto si zaslouží maximální počet bodů a mé doporučení všem.

M.

8 komentářů:

  1. Ten vypadá vážně skvěle! A ten odstín je přesně můj styl :) Nezbývá nic jiného, než že se po něm budu muset porozhlédnout. Balzámobarviček není nikdy dost :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ně v drogérce na ně koukni - dokonce jsem je teď viděla v akci za 100 Kč. To se vyplatí. A já si za tu cenu koupím ještě nějaký další odstín.

      Vymazat
  2. Také takhle moc ráda nacházím 'ztracené' věci! :) Balzámortěnky mám moc ráda nejen na léto. Výrazných barev se docela bojím, nesluší mi a ze rtů rychle mizí.. proto moc ráda používám balzám Jordana Easy Shine, které jsou lehké a jen jemně barví.
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch balzámech od Jordany jsem taky slyšela a jsou prý skvělé, ale já jsem se ještě k objednávce nějak nedostala. Až budu z jejich eshopu objednávat, určitě nějaký do košíku přihodím.

      Vymazat
  3. Jůůůů ten balzámek se ještě prodává? Mám ještě jeden v zásobě, ale myslela jsem, že jej už Max Factor stáhl z prodeje. Aspoň teda u nás v drogérii už nebyl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v Opavě jsem jej normálně v Rossmannu viděla, takže asi v prodeji ještě je ;)

      Vymazat