neděle 13. dubna 2014

Antibakteriální víceúčelový krém Himalaya Herbal

Krásnou neděli Vám všem,

dnešní článek bude o víceúčelovém pomocníkovi na pleť indické značky Himalaya Herbal. Když mi před časem došel oblíbený Sudocrem, který používám na likvidaci pupínků a jejich rychlejší hojení, musela jsem se poohlédnout po něčem jiném. Můj zrak padl právě na další výrobek značky Himylaya, konkrétně malou tubičku víceúčelového krému.


 Balení krému se mi líbí, je nápadné a přesto na mě působí jakými dojmem, že by mohl vážně účinkovat. Asi to zapříčiňuje ten obrázek byliny a nápis antiseptic. Tuba krému je tak akorát měkká, takže se krém jednoduše dostává ven a to i maličký kousíček. Navíc je fajn, že do krému nemusíte sahat a zanášet si tam nežádoucí bakterie. Je to nejen hygieničtější, ale také si krém déle udrží své účinné látky. Což je myslím u tohoto krému více než důležité, neboť krém obsahuje plno přírodních látek.




Krém je obohacen o Aloe Vera, která má silné antimykotické a antibakteriální vlastnosti. Dále obsahuje Zinek calx, který se pyšní protizánětlivými účinky. Indický Mader a čínský Drnek mají taktéž antiseptické účinky, které s vysokou účinnosti likvidují kožní infekce. Právě díky těmto účinkům jsem si krém vzala, aby mi pomohl účinně zatočit s těmi neřády jménem pupínky.


A co že patří mezi hlavní účinky krému? Je to především ochrana a zklidnění pokožky. Kdy bolavou či podrážděnou pleť pomáhá zklidňovat, navíc ji dále chrání a pomáhá udržovat její zdravý stav. Aby byl účinek krému co nejvyšší, tak se doporučuje krém na postiženou oblast nanášet 2-3x denně. Krém má světle béžovou barvu, je lehoučké konzistence. Lehce voní po bylinkách. Ze začátku jsem si musela na tu docela intenzivní vůni zvykat, ale teď mi už nijak nepřekáží, naopak mi hezky voní.  Krém se velice dobře roztírá, ale já ho radši na problémové místo tedy „pupence“ či už hojící se stroupky lehce vklepávám. Vstřebává se téměř okamžitě po nanesení, takže za chvíli ani nevíte, že jste si na obličej něco dali, což hodnotím na výbornou. Občas jsem krém nanášela večer i na celý obličej a pak již nepoužívala nic dalšího. A musím říct, že i obstojně hydratoval. 


Musím říct, že zklidňující účinky krému jsou vážně výborné. Podrážděné místa krém zklidní téměř okamžitě, navíc likviduje začervenání podrážděné pleti a navrací jí původní vitalitu. Co se týče urychlení hojí, tak určité účinky pozoruji, ale nijak závratné nejsou. Co musím vyzdvihnout je to, že mi dost pomáhá předcházet tvorbě nových pupínků. Během doby co jsem krém používala, tak má pleť byla téměř "dokonalá". Stávající pupínky se rychle zahojily a nové se již netvořily v takové míře, jak jsem zvyklá.  Krém tedy hodnotím velice pozitivně. Díky tomu že je víceúčelový, tak se v kosmetické taštičce určitě neztratí a své využití určitě najde. Myslím, že za cenu cca 39 Kč je to fajn výrobek a až na něj narazím určitě si jej koupím zase. 

Celkové hodnocení – 4/5

Značka: Himalaya Herbals
Velikost: 20 g
Cena: cca 39 Kč
Dostupnost: drogérie Rossmann, supermarkety např. Tesco, Albert, e-shopy

Tento krém je moc fajn záležitost, neboť se dá použít na nejrůznější pleťové neduhy, pleť účinně zklidňuje, mírní její zarudnutí a maličko urychluje hojení a především předchází tvorbě nových pupenců. Navíc stojí pár korun a sehnat se dá velice snadno, ať již v drogérii či supermarketu. Za tu cenu je to super produkt, funguje jak má, proto vám ho můžu vřele doporučit.

Znáte tento víceúčelový krém? Co používáte vy na účinnou likvidaci „pupenců“?


Radu 

Žádné komentáře:

Okomentovat