sobota 8. března 2014

Minerální tvářenka od Reginy

Ahojky, 

na dnešek mám naplánovanou krátkou recenzi minerální tvářenky Regina v odstínu 02. Původně jsem si ji zakoupit nechtěla, ale před Vánoci jsem dělala objednávku na eshopu Kosmetický svět a ještě jsem chtěla dokoupit pár malých dárků pro kamarádky a příbuzné do stovky, tak mi v košíku skončila i tato tvářenka. Nakonec to dopadlo však tak, že mne barva tvářenky natolik zaujala, že jsem si jí nechala pro sebe.


Značku Reginu osobně moc neznám, vím, že se pár jejich výrobků prodává v naší malé Teta drogerii a také vím, že má značka svůj eshop (zde). Upřímně jsem neměla o značce moc valné mínění, zdála se mi nemoderní a ne moc kvalitní, ale musím říct, že mne tvářenka velmi mile překvapila. A o tom už Vám povím dále...


Obal tvářenky se mi vážně, ale vážně nelíbí - působí tak komunisticky, jak z osmdesátek. Tvářenka je zasazená v "levném" černém plastu a víčko je z plastu průhledného. Na té černé části je šedým písmem vyhotovený nápis značky "Regina" a jejich logo. 

Co se mi však líbí je zpracování tvářenky - ta je lehce vypouklá a stlačena do hezkého ornamentu. 


Barva tvářenky je na pohled spíše růžovější, ale při nanesení na tvář získá spíše broskvový nádech. Barva má lehký zlatavý shimmer, ale není tam třpytivých částic moc, na tváři dostane spíš matný efekt. Tvářenka je jemně namletá, nepráší a dobře se štětcem nabírá. Řekla bych, že je vhodná i pro "tvářenkové začátečníky", protože s ní to nikdy nepřeženete a nebudete vypadat jako Marfuška z pohádky Mrazík.


A teď dojde na překvapení - tvářenka je držák. Vydrží na pleti vážně skoro celý den, no dobře 12 hodin asi extrémně sytá nebude, ale celou pracovní dobu se mnou vydrží pěkně.

Celkové hodnocení: 4/5

Značka: Regina
Velikost: 3,5 g
Cena: cca 70 Kč
Dostupnost: Regina eshop, Kosmetický svět eshop, nebo malé drogérie např. některé drogérie Teta

Já jsem s touto tvářenkou velmi spokojena. Většinou jí volím k výraznému líčení očí, protože tato tvářenka je decentní a není řvavá. Dle mého se hodí pro všechny barevné typy a ke každému líčení. Akorát se mi teda nelíbí balení, které není vůbec pěkné a obal obvykle prodává. 

Znáte značku Regina? Jakou s ní máte zkušenost?

M.

14 komentářů:

  1. značku Regina mám docela ráda :) obaly tvářenek a stínů se mi též nelíbí, ale zase jsou skvělé a tuhle tvářenku
    bych chtěla zkusit, jen v jiném odstínu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi víc líbil jiný odstín, ale zrovna nebyl skladem, ale kupodivu jsem si na tu barvu zvykla a docela se mi na mě líbí :)

      Vymazat
  2. Reginu znám, kdysi jsem od ní měla pár laků:) je fakt, že provedení obalů není úplně nejšťastnější, ale na produkty univtř čtu stále a stále pozitivnější recenze:) tato tvářenka má pěknou neutrální barvu, ta mi ve sbírce chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na Reginu četla jen pochvalné recenze a teď se k nim přidávám i já :-)

      Vymazat
  3. Barvička je to pěkná :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je taková neutrální a hodí se fakt ke každému líčení :-)

      Vymazat
  4. Super tvárenka :3 Super blog chceš sa navzájom sledovať ? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mám túto tvárenku, je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, moc se mi líbí a koupím si i další odstín.

      Vymazat
  6. Odstínově bych brala asi trošku jinou, ale jinak vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem čekala takovou studenou růžovou barvu, jak vypadá a přitom se při nanesení změní v korálovou :-) ale i tak je pěkná.

      Vymazat
  7. Dlouho jsem je chtěla vyzkoušet, ale pak jsem je viděla v obchodě naživo a nějak mě to přešlo... nenadchl mě žádný odstín :(

    Giveaway o štětec Real Techniques

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to byla koupě na slepo, ale nelituju. Vážně předčí i mnohem dražší tvářenky.

      Vymazat