středa 15. ledna 2014

Nalakováno - fialový brokát

Krásný slunečný lednový den,

na dnešek mám pro Vás výjmečně připravený lakovací post já, poslední dobou jsem v oblasti lakování byla docela nudná a nosila jsem samé tmavé barvy, ale teď s naší "teplou" zimou mne popadl trend brokátových laků na nehty a tak mi nezbývá než Vám ukázat jednoho z mých nových třpytivých miláčků. Teď máme v naší rodině období oslav a plesů, takže jsem svůj plesový outfit doplnila i výrazným plesovým lookem na nehtech.

Ve stínu
A tramtadadá představuji vám brokátového krasavce od značky Lovely v odstínu 1 z jejich řady Blink Blink.
Ve stínu


Na slunci
Tímto třpytivým kouskem jsem doplnila nehty v tmavě švestkovém odstínu (někdy vypadá skoro až do černa a na slunci je naopak vínový) nalakované lakem od Sephory v odstínu Brillance 5 jours. Recenzi na lak Sephora jsem už na blogu měla (zde) a i tenhle lak má stejně vlastnosti, tak se nebudu s recenzí opakovat a budu se věnovat jen brokátku. Ve stručnosti jen zmíním, že Sephora laky, se kterýma mám zkušenost drží jako přibité, rychle schnou a dobře se lakují.

Fialový brokát jsem si pořídila spíše na oživení podkladové barvy, jako brokátový nadlak, ale tento lak lze používat i samostatně, kryje slušně ve dvou vrstvách, ale pro získání intenzivní barvy to chce vrstvy spíš tři. 

Na slunci

Lak se skládá ze tří druhů třpytek - velkých růžových šestiúhelníků, pak menších duhových šestiúhelníků a nakonec z malých třpytek ve stříbrné barvě. 

Lépe se mi třpytky nepovedlo zachytit :-/
Lak se příjemně lakuje, třpytek je tak akorát a nelepí se na sebe a nevytváří hrudky. Docela i rychle schne. Štěteček je taky příjemný, je větší, ale úplně obří (jako např. štětečky na lacích Missha) není. Dobře se s ním pracuje.


Výdrž laku se mi zdá skvělá (i když většina těchto efektových laků má výdrž více než slušnou), tak tenhle se mi zdá hodně nadprůměrný. Prošel i zátěžovým testem úklidu velkého sálu po oslavě, mytí nádobí, vytírání apod a není to na něm vůbec znát. 

Lak bohužel u nás neseženete (nebo o této značce u nás nevím), ale je v prodeji v sousedním Polsku za pár zlotých. Vy si o něj budete moci u nás na blogu v brzké době zasoutěžit. Lak se mi líbil natolik, že jsem vzala dva kousky - jeden pro sebe a druhý pro Vás naše čtenářky.

Hodnocení: 4/5 

Značka: Lovely
Velikost: 8 ml
Cena: do 50 Kč
Dostupnost: Drogérie Rossmann Polsko

Laku dávám 4 body, bohužel kvůli snížené dostupnosti si více nezaslouží. Také mi trochu vadí, že jej musím pro plné krytí lakovat ve třech tenkých vrstvách, ale pro jeho krásu a dlouhou výdrž jsem ochotná to překousnout.

M.

3 komentáře: