středa 27. listopadu 2013

Nalakováno – NYC Rock Muse 006 Green Day

Ahoj Všem,

hned na úvod musím říct, že s přicházejícím chladnějším počasím mám čím dál větší chuť lakovat tmavší barvy a pokud jsou něčím zajímavé tím líp. Takovým zajímavým kouskem se pro mě stal lak od NYC v odstínu 006 Green Day. Tento lak je jedním ze čtyř odstínů řadící se mezi top coaty, díky němuž získají nehty okamžitý kouřový efekt. Právě zmíněný kouřový efekt, exploze třpytek, snadná a rychlá aplikace patří mezi hlavní benefity a lákadla těchto třpytivých nadlaků.


 Z této „rockové“ kolekce jsem si pořídila laky dva, ale dnes bych vám chtěla představit ten tmavší z nich v odstínu Green Day. Jedná se tedy třpytkatý nadlak, kde základní tekutina je černé barvy v níž plave velké množství větších zelených glittrů a menších zlatých a zelenkavých třpyteček.





 Přestože se jedná o top coat, tak já ho na žádný podkladový lak nedávala, ale radši jsem ho navrstvila a vychutnávala si ho v celé své kráse. Pro úplné krytí je potřeba 2-3 vrstev s čímž jsem ovšem počítala, takže mi tento fakt nijak nevadil. Musím říct, že se lak přes množství třpytek dobře lakoval, glittry se nijak nestavěly na hranu ani jinak nevyčnívaly. Díky optimální konzistenci lak dobře přilnul, rovnoměrně se vrstvil, nedělal díry ani žádnou jinou neplechu. Štěteček má užší a rovně zastřižený a mě se s ním pracovalo výborně.  Lak schl dostatečně rychle, takže i ty 3 vrstvy které jsem dávala, byly suché během okamžiku. Navíc lak schl do vysokého lesku, což se mi na něm moc líbí.


 Obecně je výdrž třpytkatých laků dobrá a ani u tohoto to není výjimka. Bez sebemenšího poničení mi lak vydržel týden a klidně by zvládl i déle, ale již jsem měla chuť na změnu, proto šel dolů. Přesto mě až takto nadprůměrná výdrž na takto levný drogérkový lak velmi mile překvapila.  Pro odlakování je potřeba použít alobalovou metodu, díky niž jde lak dolů jedním tahem.





Celkové hodnocení - 5/5

Značka: NYC (New York Color)
Objem: 9,7 ml
cena: 49,90 Kč - v akci cca 36,90 Kč
dostupnost: drogérie Rossmann

Musím říct, že moc NYC laků nevlastním, ale tento je vážně super a získal si mě. Bezproblémově se lakuje, rychle schne, je krásně lesklý a má až neuvěřitelnou výdrž. Navíc stojí jen pár korun. Líbí se mi na něm, že se dá nalakovat samostatně nebo vytvořit nový kouřový efekt přetřením barevného laku. Pokud se vám lak líbí, tak ho v Rossmanu až do Štědrého dne koupíte s 25% slevou za 36,90. 

Už jste ho zkoušely? 

R. 

2 komentáře:

  1. Naozaj nádherná farba! Škoda, že tu nemáme Rossmann, skúsim sa ale pozrieť do 101 Drogerie, kde NYC tiež predávajú, vďaka tip :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva mi taky přijde úžasná, doufám, že budeš mít štěstí a podaří se ti ho ulovit :)

      Vymazat