pátek 1. listopadu 2013

Lip Stain NYC vs. MUA

Příjemné ráno Vám všem,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi a zároveň i srovnání dvou lip stainů, neboli barvev na rty ve fixu. Vím, že tyto fixy na rty nejsou moc oblíbené a přiznám se, že ani já je 2x nemusím, ale vyzkoušet jsem je jednoduše musela.




Smooch Prof Lip Stain 16h je fix na rty od značky New York Color (NYC), který je dlouhotrvající a má rtům zajistit barvu po dlouhých 16 hodin. Můj odstín č. 493 Champagne Stain vypadá v obale jako tmavší růžová, ovšem zdání klame, neboť se jedná o tmavě červenou barvu, která se mi ale velice líbí. Hrot fixu je akorát velký i mokrý a barvu dávkuje přesně a rovnoměrně. Barva se do rtů vsakuje středně rychle, takže máte dost času si rty vykreslit a vyplnit přesně dle vašich potřeb. 



Na barvě se mi líbí, že si můžete určovat její intenzitu. Když si dáte jen jednu lehkou vrstvu, tak máte rty přirozeně červeně šťavnaté, jakoby jste se zakously do zralé jahody. S více vrstvami vytvoříte sytou řekla bych až vampy červenou. A je tedy jen na vás jak rudé rty chcete mít.



Vůně je taková rádoby ovocná, ale není nijak výrazná a mě osobně nevadí. Fix je na rtech příjemný, nijak nelepí, je tedy pravda, že rty maličko vysušuje, proto je dobré je po aplikaci přejet balzámem na rty, popř. leskem. Výhodou těchto lip stanů je to, že potom co se barva důkladně vsákne se již nijak neobtisková, nesmývá ani nerozmazává a to ani při pití či jídle. Dlouhých 16 hodin vám s jistotou nevydrží, ale těch dejme tomu 3-4 hodinky zvládne. Musím říct, že během jídla ovšem barva bledne a ztrácí svou sytost. Barva se ovšem vytrácí relativně rovnoměrně a nemělo by se vám stát, že vám z barvy zůstane viditelná pouze kontura rtů.


Jelikož fix vlastním již přes rok, tak na hrotu je používání znát, neboť již povolil a je o dost měkčí než zbytek hrotu. Aplikaci to trochu ztěžuje, ale nic hrozného to není. Četla jsem, že některým fix rychle vyschl, ovšem já s tím problém nemám. Stále mi kreslí, jako by byl nový Řekla bych, že za to můžu určitě způsob skladování, neboť já mám fix ve stojánku postaven hrotem dolů a veškerá barva se tak soustředí dolů do aplikátoru a vysychání se tak minimalizuje. Co se se stářím fixu mění, je výdrž na rtech, která značně slábne a barva drží max. 2 hodiny. Jinak se ve fixu ukrývají 3 ml barvy, které stojí 70 Kč.

Celkové hodnocení – 3/5

Značka: New York Color
Objem: 3 ml
Cena: 69,90 Kč
Dostupnost: drogérie Rossmann

Přestože jsem na fix slyšela dost rozporuplné názory, tak musím říct, že ten můj je vesměs kladný. Fix má hezkou barvu, solidní výdrž a rty nijak extra nevysušuje. Navíc se dá sehnat v Rossmanu při častých slevách sehnat jen za cca 50 Kč. Na tu cenu se mi fix zdá dobrý.

Druhým vlastněným fixem je MUA Kiss Proof Lip Stain, který určitě znáte z předposledního Ladyboxu. Lip Stain obsahuje pantenol, čímž rty udržuje jemné a vláčné, nevysušuje je a navíc je voděodolný. Hned v úvodu řeknu, že tohle je pěkný kec. Rty vysušuje o dost více než NYC a voděodolný není ani náhodou. Ale vezmeme to hezky po pořádku.  Vzhledově je fix téměř identický, jen je nepatrně kratší. Barva Kissalicious je světlounká růžová, která na rtech není moc vidět. Aby byla barva intenzivnější a na rtech alespoň trochu patrná, je zapotřebí dát opravdu hodně vrstev. Barva se nanáší rovnoměrně, ale fix se mi zdá sušší a je potřeba rty více přejet aby byly obarvené.



 Jinak je hrot pevný, možná že až moc, tím pádem je i tvrdší a na rtech mi není úplně příjemný. Dále mi vadí, že těsně po aplikaci je barva jakoby lepivá, ale po vsáknutí toto nepříjemné lepení mizí. Vůně je hodně chemicky ovocná a o poznání intenzivnější než v případě NYC. Věřím, že to leckomu může vadit. Navíc když si rty olíznete tak divně chutná, nic příjemného to není. Dále bohužel musím zkritizovat velmi slabou výdrž. Nevydrží ani pití natož jídlo a pryč je do pár minut. 


Takže výdrž je opravdu bídná, alespoň v mém případě, možná to má někdo jinak. Jinak rty vysušuje docela dost a bez balzámu ho ani nepoužívám. Jaký má tužka objem nevím, neboť to na ní není uvedeno a ani na netu se mi to nepodařilo dohledat. Jelikož je ale menší než NYC, tak předpokládám, že i náplně bude méně. Horší je také dostupnost, neboť se dá zakoupit pouze on-line v originálním MUA e-shopu či v řadě českých e-shopech. Navíc i cenově je podstatně dražší než NYC, neboť se cenově na českých e-shopech pohybuje kolem 129 - 169 Kč + poštovné.





Celkové hodnocení – 1/5

Značka: Makeup Academy
Objem: ?
Cena: 3 libry, 129 Kč – 169Kč

Tento MUA Lip stain mě velice zklamal. Barva není téměř vidět, ihned po aplikací lepí, vysušuje a vůbec nedrží.Takže za mě velké NE!

Co vy a lip stainy? Máte odzkoušeno nebo jste jim nepřišly na chuť?

R. 



5 komentářů:

  1. měla jsem tento od NYC a nebyl špatný, ale znovu bych si asi už žádný fix na rty nekoupila ...
    pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. MUA se mi vůbec nelíbil a říkala jsem si, že už fixku nikdy, ale ten od NYC nevypadá vůbec špatně. Ta barva se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, MUA fix je zlo, ale NYC mám ráda a barvička je fakt pěkná, navíc za 50 Kč když probíhá nějaká akce se to myslím vyplatí vyzkoušet!

      Vymazat
  3. Ten NYC teda vypadá o hodně líp. Já žádný takový fix nemám a asi ani neplánuju koupit, protože by mi asi vadilo tebou zmiňované vysušování. Tak díky za recenzi! :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat