pátek 8. listopadu 2013

Inglot - fixační sypký pudr

Ahojky,

dneska Vám přináším slíbenou recenzi na sypký fixační pudr od značky Inglot. Dřív jsem používala fixační pudr od Essence, který mi ale moc nevyhovoval, především z důvodu špatného dávkování - připadalo mi, že i když jsem se snažila pudru do víčka vyklepnout jen trochu, vysypala se mi snad půlka balení. Ale jak jsem pudr dopoužívala, hned jsem začala hledat náhradníka. Dlouho jsem váhala, jestli koupit fixační pudr od Dermacolu nebo tento Inglotí, no vyhrál Inglot, ale to jen kvůli líbivému obalu :-)

Tento fixační pudr je dostupný v několika variantách a to jako transparentní (bílý) pudr nebo ve dvou různých tělových odstínech. Také lze pudr zakoupit ve třech velikostech a to balení s 2,5 g pudru, 5 g nebo 16 g. 

Zdroj zde
Já jsem si pořídila pudr v tom nejmenším balení a to 2,5 g pro případ, že by mé pleti neseděl. Ale i přes počáteční nedůvěru se stal mým každodenním pomocníkem a používala jsem ho denně více než půl roku.

Obal

K obalu můžu říct jen to, že se mi toto jednoduché ale přesto elegantní balení líbí. Výhodou balení je to, že obsah je v čiré dóze, takže přesně vidíte, kolik pudru Vám zbývá. Víčko je z lesklého černého plastu s bílým nápisem Inglot. Obal působí čistě a stylově, navíc se nejedná o "levný" plast, vypadá bytelně a pudr mi za dobu svého používání několikrát spadl i na kachličky a nic se s obalem nestalo, takže je opravdu pevný a kvalitní. Součástí obalu je také sítko pro dávkování pudru a labutěnka. Sítko na dávkování pudru má dírky "tak akorát", že pudru vysypete přesně kolik potřebujete. A labutěnka je kvalitní a jemná, takže se jí napudrujete třeba na cestách i bez použití štětce (tu jsem bohužel nemohla vyfotit, protože jsem ji někde založila a nemůžu ji najít).



Konzistence 

Pudr je jemný a sametový, nehrudkuje a dodává pleti hezký jemný zmatněný finish. Pokud máte ovšem pleť hodně mastnou a potřebujete více zmatnit pleť, tak tuto službu Vám tento pudr neprovede. Jedná se o pudr především vhodný k zafixování makeupu, matující účinky má jen mírné. 


Fixace

Musím říct, že makeup či bb krém tento pudr zafixuje velmi dobře a na dlouhou dobu. Po použití tohoto pudru se mi moje bbčka ani nehnout, nikam se neztrácí a vypadají pořád stejně dobře jako čerstvě po nanesení. 

Vzhled na pleti

Někdo říká, že fixační pudr od Essence je na pleti vidět, i když se jedná o transparentní pudr, ale u tohoto Inglotu se to nestává. Pleť je sametová, ale není přepudrovaná. Pudr nezalézá do vrásek, nezvýrazňuje nedokonalosti, jen fixuje makeup, tak jak má. Po použití tohohle fixačního pudru mi bbčka nijak neflekatí ani nemění barvu. Prostě dokonalost sama.

Cena

Cenu Vám bohužel přesně neřeknu - já jej kupovala v Polsku za cenu asi 200 Kč/2,5 g. U nás se toto menší balení pohybuje okolo 400 Kč a ceny větších balení bohužel nevím a na facebooku od Inglot Česká republika, jsem také ceny větších balení nenašla.



Celkové hodnocení –5/5

Značka: Inglot
Objem: 2,5 g
Cena: cca 200 Kč v Polsku, u nás asi 300 - 400 Kč
Dostupnost: obchod Inglot (Praha - Chodov nebo Černý most) nebo jejich facebookový eshop (zde)

Tento fixační pudr hodnotím velmi kladně, krásně zafixuje makeup a také pleť lehce zmatní, i když matující schopnost není primárním účelem tohohle výrobku a pro lidi s méně mastnou pleti stačí na celodenní efekt matné a sametové pokožky.

Jaký fixační pudr máte vy? Nebo používáte jen matující pudry?

M.

2 komentáře:

  1. já používám fixační ppudr od Janssenu :) jsem s ním spokojená, nanášela jsem ho i na stíny, když jsem neměla bázi a držely mi celej večer :)

    OdpovědětVymazat