pátek 29. listopadu 2013

Ecotools - štětec na pudr

Hezký konec pracovního/školního týdne,

v těchto dnech přichází/přišly do sítě drogérií DM štětce značky Ecotools. Proto Vám dnes představím štětec na pudr této značky, tzv. large powder brush. V zahraničí je tato značka štětců hodně známá, ale u nás není tak profláklá jako např. Zoeva, Real Techniques nebo Sigma. 

Pro začátek značku Ecotools krátce přestavím. Jak už vyplývá z názvu značky, Ecotools jsou výrobky, jejiž výroba probíhá ekologicky, šetrně k přírodě. Každý štětec je vyroben z ekologických materiálů, tzn. štětiny jsou vyrobeny z taklonových vláken - není třeba k jejich získání srsti žádných zvířat, kovová objímka, která svírá štětiny je naopak z recyklovaného hliníku a rukojeť je z bambusu. A také každý štětec je zabalený v recyklovatelném obalu.

Já mám štětec už nějakou tu dobu (skoro rok), takže si myslím, že jej můžu podrobit recenzi :-)


Materiál, z kterého je štětec vyrobený jsem Vám už představila v konceptu firmy Ecotools. Teď přijdu k samotným vlastnostem mého štětce.


Štětec je velmi kvalitně zpracovaný, po vytažení z obalu štětec krásně "nabobtnal" do hutné kuličky. Štetec je určený primárně na zapudrování make upu fixačním nebo jiným pudrem, ale je také vhodný k nanášení minerálního make upu, tvářenky nebo bronzeru. Zastřižení štětin je precizní, ani jedna nečouhala/nečouhá a ani po půl roce pravidelného používání a praní žádná nevypadla. Štětec je velmi jemný, ale zároveň je hustý, pudr, k jehož aplikaci je primárně určen do něj krásně zapadne a dobře se tímto štětcem do pleti "vmačká".

Délka celého štětce je 18 cm, délka rukojeti je bezmála 13 cm a délka chlupů je 5 cm. Tloušťka bambulky je asi 4 cm a šířka plochy chlupů v nejširším místě je taktéž 5 cm.


Štětiny jsou ukotveny v recyklované hliníkové objímce v barvě růžového zlata, které je opatřené logem značky a to písmenem e. Rukojeť je vyrobena z bambusu, v jeho přírodní, je ergonomický tvarovaná, což znamená, že se od místa určeného k držení štětce směrem ke konci zužuje. Konec rukojeti je popsán názvem značky Ecotools, ale já už mám tento nápis smytý, což mě mrzí. Také mi na štětci chybí popis použití. Musím ale uznat, že štětec byl v moc pěkném balení, bohužel už jsem obal už vyhodila, ale můžete se aspoň podívat zde.

Cena štětce se na eshopech pohybuje kolem 270 Kč, cenu v déemku jsem nezaznamenala, protože u nás v Opavě zatím ještě Ecotools nebylo naskladněno. Předpokládám však, že cena nebude o moc rozdílná než na internetu. Dostupnost sortimentu štětců Ecotools ve Vaší drogerii DM snadno zjistíte tady.

Celkové hodnocení: 4/5

Značka:Ecotools
Cena: cca 270 Kč
Dostupnost: online nebo ve vybraných prodejnách drogerie DM.


Myslím si, že tento štetec je velmi kvalitní, ale nějak mne úplně neoslnil. Možná je to tím, že nejsem ten správný veganský typ a že spíš než na ekologičnost výrobku se dívám na to, jak lahodí mému oku. 

Vlastníte nějaký štetec značky Ecotools? Koupili by jste si další?

M.

4 komentáře:

  1. Žádný Ecotools nemám, nějak mě nezaujal.. ale třeba časem změním názor :))

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  2. Já to právě taky psala, že z toho štětce nejsem úplně nadšená, i když je kvalitní, ale nejsem zrovna na ty přírodní věci. Ale za ty peníze je opravdu dobrý.

    M.

    OdpovědětVymazat
  3. tak já na přírodní štětce (hlavně chlupy) jsem, ale spíš jsem na vzhled a tento ve mne evokuuje něco, co zůstalo léta letoucí někde na půdě a po padesáti letech ho někdo vyhrabal :-) prostě vzhledově zašlá sláva, nejlepší za sebou...

    :-) Ale čtu na ně samou chválu. tak nevím. Já nebyla ani nijak závratně odvařená z Real Techniques. Mám podobný pocity jako ty s tímto štětcem. Těžko říct, co jsme čekali :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vis, ja z nej zklamana nejsem. Svuj ucel plni, akorat oku uplne nelahodi.
    M.

    OdpovědětVymazat