neděle 17. listopadu 2013

Došlo nám - říjen 2013 - Maru

Krásné nedělní ráno,

dnes je tady zase čas na pravidelnou rubriku Došlo nám, tentokrát za říjen 2013. Jako vždy bude tento článek rychlovka, protože jsem prostě strašná a víc nakupuju než spotřebovávám. Ale už teď v půlce listopadu Vám můžu prozradit, že za tento měsíc trhnu rekord ve svojí spotřebě a už mám slušně našlápnuto :-D (už teď mám spotřebovaných 5 výrobků, což je jen o jeden výrobek míň než v říjnu).

A co jsem vlastně za říjen vyhodila? Byl to šampón na vlasy od Elseve z řady Total repair, dále maska na vlasy ze stejné řady, tělový peeling z Balei, 2 kusy Biosilku a bázi pod oční stíny ze základní řady od Elfu.


Elseve - total repair extrem - šampón (250 ml/70Kč)

Musím říct, že tohle je zatím asi nejlepší šampón na poškozené vlasy, který jsem vyzkoušela. Osobně mi Elseve hodně sedí a mám ráda i kolegu tohohle šampónu na lámavé vlasy ve žluté verzi. Tento šampón je určen na likvidaci všech prvků zničených vlasů a to proti lámaní, proti třepení a vede ke kompletnímu posílení vlasů. Šampón vlasy nezatěžuje, ani se mi dříve nemastí, ani nejsou splihlé. Zdají se mi viditelně vyhlazenější a lesklejší.

Elseve - total repair extrem - maska (250 ml/150 Kč)

Maska mi taktéž velmi vyhovovala, ale svého maskového favorita už mám jinde, ale také v řadách Elsevu. Maska vlasy viditelně uhlazuje a jsou lesklejší, ale na lámavé konečky je lepší verze s cimment ceramidem. Kdo chce vlasy posílit jako celek a dát jim výživu, bude tato maska skvělá volba, ale zničené vlasy zralé na ostříhání, tahle maska nezachrání.

Biosilk - hedvábí na vlasy - 15 ml a 50 ml (ceny za malé balení cca 50 Kč)

O Biosilku jste u nás na blogu slyšely už mnohokrát a ani tento měsíc není vyjímkou. Biosilk používám pravidelně a vtírám si ho do konečků. Vlasy jsou po něm hebké, lesklé a vyživené. Určitě je třeba ho vyzkoušet na vlastní kůži, teda vlasy! :-D


Balea - krémový peeling s vůni Indian Chai (200 ml/40 Kč)

Tento krémový peeling tu čekal na vypotřebování skoro rok, dostala jsem ho od Radu loni na Vánoce (nebo to bylo na narozeniny, které mám v lednu - teď nevím), ale peeling jsem začala používat až teď na podzim. Především jsem se neuměla sžít s takovou výraznou sladkou vůní, ale teď na podzim/zimu mi ta vůně až tak nevadí, připomíná mi už Vánoce. Ale jinak byl peeling výborný, hodně krémový a pleť i docela hydratuje. Za 40 Kč, které peelingy od Balei stojí, se koupě určitě vyplatí.


 Elf - báze pod oční stíny z řady Essencials (5 ml/39 Kč)

Bázi pod oční stíny jsem měla poprvé a asi naposledy. Ne že by báze byla špatná, vážně prodlouží výdrž očních stínů na celý den. Ale vůbec nezvýrazní barvu očních stínů, což je pro mne docela důležitý požadavek, který by báze měla zvládnout. Další věc je ta, že se báze moc neosvědčila v extrémních podmínkách, vlhkost a pot jí moc nesedí. Ale v téhle cenové relaci je tato báze povedená. 


Tak to je celá má ukázka spotřebovaných výrobků za měsíc říjen a těšte se na listopadové "Došlo nám", to bude u mně hodně bohaté :-D

M.

4 komentáře:

  1. moc pěkný článek :) pokud hledáš dobrou bázi pod oční stíny, zkus od Zoevy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, momentálně používám Artdeco a maximálně mi vyhovuje, ale díky za tip.

      Vymazat
  2. Hezký článek:-) a prosím tě, tento měsíc budu na svém blogu ( http://teensbeauty01.blogspot.cz/ ) dělat poprvé článek o spotřebovaných produktech:) A nevím jak ho mám nazvat.. Poradíš mi ?:')

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. No tak to je těžká otázka. Taky jsme o tom hodně přemýšlely a diskutovaly, neboť jsme chtěly něco nového a nakonec zvítězilo Došlo nám. Naše další návrhy byly např. vyprázdněno, na dně, empty. Snad něco vymyslíš. Hodně štěstí :)

      Vymazat