čtvrtek 19. září 2013

Moje nákupy na Dny Marianne 2013

Hezký čtvrtek všem,

je to sice už skoro týden, co tu byly Dny Marianne, ale i přes to se s Vámi chci podělit s mými úlovky, které jsem na této akci pořídila.

Kdyby jste náhodou nevěděly, co jsou to Dny Marianne, tak je to pravidelná nákupní akce, která se koná každoročně určitý víkend v září (pátek - neděle), v tyto dny lze nakoupit ve vybraných obchodech se slevou, mnohdy až 30 %. Slevy lze v obchodech uplatnit po odevzdání slevových kupónků, které jsou vždycky přílohou zářijového čísla Marianne a Marianne bydlení.

Já jsem se původně nakupovat na Dny Marianne nechystala, chtěla jsem původně jen dvě tvářenky od Bourjois, které mi v pátek na Dnech Marianne koupila kamarádka. Ale nakonec nám to s manželem vyšlo tak, že jsme v neděli (poslední den Dnů Marianne) potřebovali zajet do Ostravy do Ikeyi, tak jsem se skočila podívat do Sephory, co že bych si za ten slevový kupónek - 20 % mohla koupit. Nakonec jsem si přece jen dvě věci koupila - meteority Guerlain a tvářenku od Benefitu.


Tak a tady je můj nákup: Bourjois - Lilac ´d Ore, Bourjois - Ambre ´d Ore, Bourjois - zápisník (zdarma k nákupu výrobků Bourjois nad 300 Kč), Guerlain - meteory odstín 01, Sephora - lak na nehty v odstínu Pink paradise (zdarma k nákupu v síti parfumerií Sephora), Benefit - Hervana.


Co se týče slevy, tak musím říct, že Guerlain i Benefit se mi vážně vyplatil. Původní cena u meteoritů byla 1280 Kč a u Hervany 960 Kč a na celý nákup jsem uplatnila slevu - 20 %, takže jsem ušetřila okolou 400 Kč. Tvářenky Bourjois mi kupovala kamarádka v Marionaud se slevou 28 % a tam ta cena po slevě odpovídala internetovým cenám.


Barvy tvářenek sice foťák sežral, ale snad máte aspoň trochu představu.

A nebyla bych to já, kdybych nezašla i do nějakého obchodu s oblečením. Byla jsem jenom v H&M, kde akce Dny Marianne nebyla, ale přesto měli v Háemku slevu - 15 % na vše. Ono dát slevu také je pro ně strategický tah, aby si nalákali zákazníky, kteří přišli za slevama do jiných obchodů.


V H&M jsem si pořídila pouze přechodní kabát ve vojenském stylu (mohli jste jej vidět u Jitky v jejím podzimním wishlistu zde) a dvě trička s krajkovou vsadkou.


Pro představu jsem Vám našla na oficiálních stránkách aspoň jedno z trik (já mám v bílé barvě) a kabát, druhé tričko s 3/4 rukávem jsem bohužel nenašla.

Abych celou akci shrnula, tak já jsem byla spokojená, jak s cenama, tak i s výběrem zboží. V Ostravě ve Shopping parku bylo lidí jako každý jiný den, nepřišly mi tam davy, jak to popisovaly jiné blogerky např. v Praze. Tady u nás na Moravě se dalo nakoupit docela pohodlně.

A jak jste na Dnech Marianne pochodily Vy? Nakoupily jste věci z podzimních wishlistů?

M.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. JJ a ještě byl za super cenu 899 - 15% sleva, asi teda za 760 Kč. Akorát není teda na tuhou zimu, ale s tím jsem za tu cenu ani nepočítala, spíš jsem chtěla kabát přechodní, až bude zima na trench nebo koženou bundu a na klasický zimní kabát bude ještě teplo.

      Vymazat