pátek 23. srpna 2013

Velké zklamání v podobě srpnového Ladyboxu

Krásné odpoledne,

před chvíli se ke mě dostal nový srpnový Ladybox, tak se chci s vámi za čerstva podělit o obsah a první dojmy. Na box jsem se opravdu těšila, neboť jsem si jej nadělila za úspěšně zvládnuté státnice a o to víc mě mrzí jeho obsah, který mě po rozbalení opravdu zklamal. Dokonce se nebojím box označit za nejslabší v dosavadní historii, což je opravdu šokující, když se jedná o speciální edici k 1. výročí. Ale dost kritiky na úvod.

Spodní díl krabičky je černé barvy, vršek růžový s černým motivem krajky. Musím říct, že krabička se mi líbí.



Obsah čítá 2 plné výrobky, 4 vzorky a 2 pytlíčkové mini vzorečky.




1. Plný výrobek - přípravek na rty od značky Korres

Radu našla: Korres Lip Butter, 6 g, plné balení ve vybraném odstínu, cena 240 Kč

Výrobek od značky Korres byl proklamovaný a taky to byl důvod, proč jsem si box objednala. Ze zařazení balzámu na rty mám radost a to i přes to, že mám zásobu balzámů na 2 roky dopředu. Balzám jsem obdržela v odstínu Plum, který se mi velmi líbí a rtech vypadá moc hezky. Je výrazný, ale ne přehnaně. Balzám je skvělé konzistence, nádherně voní a věřím, že bude i skvěle hydratovat. Za mě spokojenost. Vlastně je to jediný výrobek, se kterým jsem spokojená.



Maru našla: Korres Lip Gloss, 6 ml, plné balení ve vybraném odstínu, cena 249 Kč

Na avizovaný výrobek značky Korres jsem se z celého boxu nejvíce těšila, o to větší bylo mé zklamání, když jsem v boxu objevila zrovna lesk na rty. Lesky na rty prakticky nepoužívám a i v dotazníku mám uvedené, že lesky spíše ne. Takže tady personalizace nevyšla. Lesk byl v odstínu 12 Washed off pink, je to korálovo-cihlová barva, která mne příliš nezaujala. Lesk je s jemným stříbrným shimmerem. 

 


2. Plný výrobek - Beauty UK lak na nehty Glam Nails, plné balení, ve vybraném odstínu, 9ml nebo Oční stíny Inglot

Radu našla: Beauty UK lak na nehty Glam Nails. Tak na to, že jsem lakovací maniak mě lak nijak zvlášť nepotěšil. Dostal se ke mě odstín Pink - No.12, který je žvýkačkově růžový. Což o to, barva to je pěkná, ovšem takových barev mám již více. Lahvička je úplně obyčejná, ničím zajímavá. Na to, že se jedná o britskou kosmetiku bych čekala víc. Z konzistence usuzuji, že lak bude málo krycí, ale třeba překvapí. Uvidíme.



Maru našla: Taktéž jsem v boxu měla lak na nehty Glam Nails, ovšem v takové sytější pastelové fialové. Je to odstín 41 - Soft lilac. Nejsem z laku příliš nadšená - nemohla jsem jinak a hned jsem si jím mázla na nehet a nevypadá, že by dobře kryl.



Pure Fiji šampón a kondicionér z kokosového mléka, cestovní balení, 30 ml

Na výrobek od Pure Fiji jsem se těšila, neboť byl avizován. O to víc, jsem byla v šoku, když jsem zjistila, že se jedná pouze o miniatury. Výběr šampónu a kondicionéru považuji za dobrý, ovšem z tak prťavého vzorku si člověk žádnou představu o účinnosti neudělá. Předpokládám, že mi vzorky vydrží max. na 2 použití. Každopádně mi oba výrobky moc hezky kokosově voní, ale těšila jsem se na plný výrobek.



Ryor uvolňující mátový gel, 50 ml, cestovní balení

Ryor mě v boxu potěšil, neboť ho mám ráda, ovšem čekala bych, že vyberou a zařadí lepší výrobek, než je gel na nohy. Použití pro něj přes to najdu, ale nadšená z něj nejsem.



Dále jsem v boxu našla 2 mini vzorečky od značky TMT. Jeden ukrývá Inca Oil, což je vlasový olej, který obsahuje vzácný olej Inca a má vlasy revitalizovat, zabraňovat jejich stárnutí, eliminovat poškození a třepící se konečky. Ovšem jsou ho pouze 3 ml, což se rovná jedno použití. Druhý vzoreček ukrývá Cristall Liquidi Latte - tedy vlasové mléko, jenž má hydratující a zvláčňující účinky.



Mimo leták jsem v boxu našla vzorek zubní pasty Marvis. Maru našla kolagenový krém. Jedná se o miniatuy, které se již v boxech objevily. 

A jaký je konečný verdikt? Pochvalný určitě ne. Box se dle mého vůbec nepovedl a opravdu jej považuji za nejhorší v historii. Jsem z něj vyloženě zklamaná. A myslím, že v tom nejsem sama?



Jak jste na tom vy? Taky vás box zklamal?

Radu




12 komentářů:

  1. Moc lidem se box tentokrát nelíbil - a ani se nedivím. Podle toho, co jsem četla na facebooku nebo na jiných blozích, tak se u většiny odběratelů vůbec netrefili s personalizací, což bych řekla, že je ten největší problém, proč je box tento měsíc takové fiasko.

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, navíc já koukám po blozích na boxíky už delší dobu a dárky v podobě přebytečných vzorků a miniatur tedy neoceňuji.

      Vymazat
    2. jj. právě. Kdyby to byly vzorky, které ještě většina z nás nezkoušela, tak bych to chápala jako možnost vyzkoušet si zase něco nového, ale dostat kolagen (ten mám já), který byl v boxu před nějakou dobou, to mě mrzí.

      Vymazat
  2. Mě to tedy zas tak hrozné nepřijde, ale chápu, že pokud z dvou výrobků člověk dostane zrovna ten, který nevyužije, tak nadšení moc nepřijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi teda ještě vadí, že např. stíny Inglot už v boxu byly, sice bych z nich byla radši než z laku, ale i tak mi to příjde jako výrobek, který někde zbyl. A to jinak Inglot miluju, takže tak. Ještě se mi zdá taky nefér, aby v jednom boxu byl lak za 60 Kč a ve druhém reliéf stínů za 150 Kč. To je přece nefér, když platí všichni stejně.

      Vymazat
  3. Mě teda box taky vůbec nepotěšil... Mám taky ten růžový lak. Já teda levné laky nemám moc ráda, sice to zní povrchně, ale mám laky jako OPI nebo essie, které mám přes 3 roky a normálně je používám stále. Občas se mi treba zalibi barva v drogerii, koupim si lak za 50kc, a po pul roce je nepouzitelny (napr rimmel).. Pastu mam taky, a balzam na rty taky ale me bohuzel nevoni :( mela jsem uz celkem 9 krabicek a z kazde jsem byla vzdycky uplne nadsena, takhle je prvni, ktera se mi opravdu nelibi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teda na drahé laky nepotrpím,ovšem Beauty UK na mě působí dost laciným dojmem.

      R.

      Vymazat
  4. Já jsem měla Ladybox trochu jiný, ale taky jsem byla celkem zklamaná... Recenze na
    www.marketavolfova.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Příjde mi, že nejhorší byla ta verze s lakem a leskem na rty, co jsem měla já. Jak cenově nevyvážené, tak výběrem výrobků.
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se box velmi líbil, dojmy budou zítra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je alespoň někdo spokojen :), pokud se líbil, tak je to jen dobře
      R.

      Vymazat