pátek 16. srpna 2013

Nejlepší cesta k zvýraznění světlého obočí

Hezký letní den,

dnes se podíváme na zoubek neexistujícímu obočí. Tento problém mají obvykle právě blondýnky a je pro ně problém najít tužku/vosk/stín na obočí, který by nebyl příliš tmavý a nepřirozený. Obočí tvoří rám obličeje a tak hezky nalíčené, zvýrazněné obočí jen podtrhne celý make up. Říkáte si, co mám ale dělat, když mám obočí neviditelné nebo mi chybí nějaké chloupky? Nebo obočí neumíte vykreslit tak, aby vypadlo přirozeně? Našla jsem řešení pro nás, které příroda v oblasti obočí zrovna neobdařila.

A tradááá představuji Vám sadu na obočí značky Elf (Eyebrow kit) v odstínu Ash. Tuto paletku naleznete v řadě Studio a cena se pohybuje okolo 100 Kč.


Set je v typickém černém elfském obalu, který vypadá luxusně a je pevný, řekla bych nerozbitný, protože moje paletka se už hodněkrát potýkala s pádem na zem. Sada se skládá ze svou částí a to vosku na prvotní úpravu obočí a pak stínů, kterým vosk zafixujeme. V kazetce je nalepené také malé zrcátko a ještě je přiložený malý oboustranný štěteček. Velikost balení je 2 g, a i přes malou gramáž je výdrž balení skvělá, své první balení jsem měla více než rok.


Jak se set používá? Zkosenou stranou přiloženého štětečku si naberete vosk a začnete od horní hrany obočí vykreslovat do požadovaného tvaru, až máte zvýrazněný tvar obočí je třeba dokreslit i jednotlivé "vnitřní" chloupky v již předkresleném obočí. Postupujeme tenkými tahy štětečkem a "čárkujeme" v celé ploše obočí. Až je obočí vykreslené výsledný efekt ještě zafixujeme stínem, který dodá obočí tu správnou přirozenou barvu. Musím ale dodat, že mne přiložený štěteček nevyhovuje, zdá se mi moc tvrdý a z nekvalitního materiálu, tak si vypomáhám štětcem na oční linky buď značky Zoeva z řady Bamboo nebo W7.

Tento set v odstínu Ash je vhodný především pro blondýnky, které mají vlasy v popelavém ostínu, protože tento set je ve studené barvě. Pokud je některá blondýnka teplý barevný typ bude pro ni vhodný spíš odstín Light. 


Aby Vám obočí vydrželo pěkné a přirozené po celý den, tak zvyšuju výdrž setu tím, že před použitím nanesu na plochu obočí bázi pod oční stíny. Výdrž je i bez báze dobrá, řekla bych tak 8 hodin, ale ke konci dne se již barva mírně slévá. Po použití báze je výdrž úžasná, celodenní. 


 Mé "plešaté" obočí bez použití setu

Po použití setu

Podle fotek můžete porovnat moje obočí před a po použtí setu. Vážně mám obočí strašně řídké a nevýrazné, ale se sadou na obočí od Elfu je obočí zvýrazněné a barva je přirozená.

Hodnocení : 5/5

značka: E.L.F.
cena: 97 Kč
hmotnost: 2 g
dostupnost: elfkosmetika.cz 

Nemůžu hodnotit jinak než plným počtem bodů, jsem se sadou maximálně spokojená. Jediné mínus, které vidím je v nekvalitním štětečků, ale jako nouzovka se dá také použít.

Co používáte ke zvýraznění obočí vy? Dáte mi nějaký typ na dobrý produkt za slušnou cenu?

M.

4 komentáře:

  1. Možná přihodím do košíku :)

    http://my-beauty-jotter.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nic od elf jsem zatim neměla, ale brzy se chystám ke koupi :))) a tahle paletka vypadá hezky :-)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elf má pár dobrý věcí, tato paletka mezi ně rozhodně patří - rovněž štětce jsou super

      R.

      Vymazat