úterý 20. srpna 2013

Ladybox - zkušenost s Exchange

Hezký den všem,

dnes mi zazvonil u dveří pošťák a přinesl mi balíček, ve kterém se skrýval jeden z produktů z červnového Ladyboxu, který jsem získala prostřednictvím jejich služby Exchange.

Exchange je služba, kterou poskytuje Ladybox na jejich webu zde. Je to vlastně takový bazárek výrobků, které se objevily v boxech, člověk může zadat poptávku po výrobku, po kterém touží, ale v boxu mu nepřišel, nebo box s tímto výrobkem neměl objednaný. Nebo naopak může nabídnout výrobek, který nevyužije k výměně za jiný.

Hádáte po jakém výrobku jsem toužila tak, že jsem musela tuto službu využít? V několika minulých článcích jsem se zmínila, že miluju značku Inglot, a tak když jsem při rozbalování své krabičky našla tvářenku této značky v odstínu č. 28 byla jsem nadšená, ale pak jsem uviděla i odstín 29 a říkala jsem si, že ho musím mít. Od té doby jsem pravidelně kontrolovala Exchange, zda někdo tuto tvářenku nenabízí k výměně za nějaký výrobek, který nevyužiju.

Ze začátku nebylo mé pátrání po této tvářence moc úspěšné, protože po sloučení boxů hodně lidí požadovalo k výměně výrobky, které byly v Senzaboxu a ty já žádné neměla. A nakonec se na mne usmálo štěstí - paní si žádala výměnu za Biosilk, který jsem zrovna měla doma, nový nerozbalený. 





Pár dní nám s paní trvala domluva, ale nakonec jsme se dohodly, že si zboží vyměníme a zašleme doporučeně, aby se nám balíčky náhodou neztratily. Tvářenka mi přišla druhý den po tom, co jí paní zaslala.



A tady jsou už obě mé zlatíčka i v pouzdýrkách :-)



Tímto děkuju týmu Ladyboxu, že exchange vymyslel :-)

M.

9 komentářů:

  1. Kde jsi vzala paletky na ty tvářenky? Ty máš nakoupené od Inglotu pro freedom systém?

    OdpovědětVymazat
  2. exchange vypadá suprově, kouknu se a kdyžtak taky vložím poptávku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě zkus, je to dobrý způsob jak vyměnit nevyužité věcičky z boxu :)

      Vymazat
  3. Tak já teda z exchangegem dobré zkušenosti nemám.
    Co jsem komu napsala, tak buďto se dotyčná ani nenamáhala odepsat nebo mi bylo sděleno, že inzerát už není aktuální. Moc to nechápu, proč to tam lidi strkaj, když pak nemají ani snahu se ozvat nebo po výměně inzerát smazat.
    No, co už..
    Od té doby píšu vždy na zeď fb a to je bez problémů. Takže tak..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je pravda, že jsem se taky setkala s tím, že někteří nejsou schopní odpovídat, nebo neuzavřou již neaktivní inzerát, ale jsou tací s kterými se jedná naprosto bezproblémově a k oboustranné spokojenosti

      Vymazat
  4. Já jsem taky využila exchange - ale trochu jiným způsobem. Napsala jsem nějaké slečně, přímo na FB stránku ladyboxu, kde si toho všimla úplně jiná paní a ta mě kontaktovala :-) A tak jsem vyměnila MIXA krém za Famous sadu na obočí :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi taky měla skvělou výměnu :-) i když musím říct, že mi ten krém od Mixy sedl a stane se asi mojí stálicí, tak by pro mně bylo škoda ho vyměnit. Ale ta sada na obočí od Famous je taky skvělá :-)
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem měla štěstí zatím jen s jedním výrobkem, který se mi nehodí...zbytek slečen/paní se neobtěžovalo odepsat a ani mě se nikdo neozval na mnou zadané inzeráty a přitom tam každý den vídám i mnohem nesmyslnější výměny (z mého pohledu samozřejmě). Ostatních věcí bude asi horší se zbavit :(

    OdpovědětVymazat